TÄMÄN ASIAKASKOKEMUKSEN ON TUOTTANUT PUOLUEETTOMASTI KOKEMUKSIA.FI
Lue lisääKonesali- ja pilvipalveluita tarjoava kotimainen perheyhtiö Datacenter Finland on yhteensä 80 asiantuntijan organisaatio. AdvanceB2B auttaa yhtiön asiantuntijoita tuottamaan mielenkiintoista sisältöä markkinoinnin tueksi. Tunnettuuden lisäämisen lisäksi sisältöjen tavoitteena on tuottaa liidejä suoraan myynnille.
Datacenter Finlandin asiakkaita ovat keskisuuret ja suuret yritykset sekä yhteisöt, joille datan sijainti Suomessa on tärkeää. Palveluita tuotetaan kahdesta pääkaupunkiseudulla toimivasta konesalista käsin.
– Asiakkaitamme ovat sellaiset yritykset ja yhtiöt, jotka haluavat kasvattaa liiketoimintaansa digitaalisilla innovaatioilla, kiteyttää DataCenter Finlandin kaupallinen johtaja Antti Kivalo.
Advance B2B auttaa Datacenter Finlandia sisällöntuotannossa. Yhteistyö alkoi pari vuotta sitten, kun yhtiö suunnitteli, kuinka voisi kehittää markkinointiaan ja tuoda asiantuntijuusjohtajuuttaan paremmin esille sosiaalisen median kanavissa sekä yleisesti digitaalisissa kanavissa.
“Mielenkiintoisen ja aikaan sopivan sisällön kautta kävijämäärät verkkosivuilla ja blogissa ovat lisääntyneet.”
– Totesimme, että tämä onnistuu vain siten, että tuomme asiantuntijoidemme mielipiteitä verkkoon. Koimme kuitenkin tarkemman suunnitelman luomisen ja rytmiin pääsemisen haastavaksi sekä työlääksi, Kivalo muistelee.
– Haimme kumppania, joka pystyy yksittäisten sisältöjen sijasta luomaan meille jonkinnäköisen markkinoinnin vuosikellon ja tekemään sisällöntuotannosta sellaisen prosessin, että se tukee markkinointiamme, Kivalo kertoo.
Yhdessä Advance B2B:n kanssa asiantuntijat ovat ideoineet mielenkiintoisia sisältöjä. Mielenkiintoisuuden lisäksi sisällöt on pyritty konversio-optimoimaan niin, että ne tuottavat liidejä suoraan Datacenter Finlandin myynnille.
– Meidän asiantuntijamme ovat päässeet tuomaan mielipiteitään hienosti esiin ilman, että heidän tarvitsee olla ammattimaisia sisällöntuottajia, koska Advance B2B auttaa meitä tässä, Kivalo summaa.
– Mielenkiintoisen ja aikaan sopivan sisällön kautta kävijämäärät verkkosivuilla ja blogissa ovat lisääntyneet. Myös konversioita on saatu myynnin työstettäväksi, Kivalo summaa.
– Advance B2B:lla on todella ammattimainen ote tekemiseen. Silti siinä pysyy aina tietty pilke silmäkulmassa, eikä asioista tarvitse tehdä sen vakavempia kuin ne ovat.