TÄMÄN ASIAKASKOKEMUKSEN ON TUOTTANUT PUOLUEETTOMASTI KOKEMUKSIA.FI
Lue lisääAkseli Kiinteistöpalvelut vastaa turkulaisen asunto-osakeyhtiö Lausteenrypsin kokonaisvaltaisesta kiinteistöhuollosta. Laadukkaan palvelun takaavat Akseli Kiinteistöpalveluiden ammattitaitoiset työntekijät sekä monialainen osaaminen. Kun kokonaisuus toimii, on taloyhtiön ja sen asukkaiden arki helpompaa.
Asunto-osakeyhtiö Lausteenrypsi on turkulainen, vuonna 1981 valmistunut taloyhtiö. Taloyhtiöön kuuluu kaksi kerrostaloa, joissa on yhteensä 63 asuinhuoneistoa. Tontti on taloyhtiön omistuksessa ja sillä on iso piha sekä paljon puustoa. Molempien kiinteistöjen sekä piha-alueen huollosta vastaa Akseli Kiinteistöpalvelut. Taloyhtiön ja Akseli Kiinteistöpalveluiden yhteinen historia on pitkä, sillä yhteistyötä on tehty jo useiden vuosien ajan.
– Aikoinaan kokeilimme yhteistyötä eri huoltoyhtiöiden kanssa, mutta ei, ei ja ei. Palasimme takaisin Akselille. Heillä on volyymia ja kokemusta. Niillä huoltoyhtiö pärjää nykypäivänä aika pitkälle, toteaa taloyhtiön hallituksen puheenjohtajana pitkään toiminut Jukka Pajunen.
Akseli Kiinteistöpalvelut vastaa taloyhtiön kiinteistöhuollosta kokonaisvaltaisesti avaimet käteen -periaatteella. Vaikka useat Akseli Kiinteistöpalveluiden työntekijöiden arkipäiväisistä tehtävistä tapahtuvat ilman asukkaiden suurempaa huomiota, on niiden vaikutus kuitenkin merkittävä. Piha pysyy siistinä, nurmikko lyhyenä ja rappukäytävät puhtaina.
– Moni asukas lähtee aamulla töihin ja tulee illalla, eikä tiedä sitä, mitä päivän aikana tapahtuu. Palvelut ovat kuitenkin helpottaneet taloyhtiön arkea monessa suhteessa. Yksi esimerkki tästä on suoravalvonta, jonka avulla voidaan valvoa muun muassa lämpötiloja, ovien kiinni menemistä, saunoja ja niin edelleen. Pysymme ajan hermolla, Pajunen kertoo.
– Elämä on helpompaa ja asukkaat ovat sen myös huomanneet.
Taloyhtiölle ja sen osakkaille sekä asukkaille tärkeää on se, että palvelut ovat saatavilla helposti saman katon alta. Vaikkei Akseli Kiinteistöpalveluiden hintataso ole Pajusen mukaan se kaikkein edullisin, niin maksaa taloyhtiö laadukkaasta palvelusta mielellään. Tärkeintä ei ole siis hinta, vaan laatu. Työntekijät ovat koulutettuja ammattilaisia, jotka ylläpitävät osaamistaan vauhdikkaasti kehittyvällä alalla.
– Olen ollut hallituksen jäsenenä useita vuosia ja mukana seuraamassa Akseli Kiinteistöpalveluiden toimintaa. Olemme kokonaisuutena tyytyväisiä heidän toimintaansa, Pajunen summaa.
– Suosittelen Akseli Kiinteistöpalveluita lämpimästi. Asukkaat tai osakkaat eivät ole protestoineet, että huoltoyhtiötä pitäisi vaihtaa. Se kuvastaa sitä, että olemme kautta linjan tyytyväisiä.