TÄMÄN ASIAKASKOKEMUKSEN ON TUOTTANUT PUOLUEETTOMASTI KOKEMUKSIA.FI
Lue lisääKuulolaitetta käyttävä Eija Kaitfors-Särs tilaa Kuulotarvikkeen verkkokaupasta muun muassa paristoja, puhdistusaineita sekä muita tarvitsemiaan tuotteita. Kaitfors-Särs arvostaa erityisesti Kuulotarvikkeen hyvää palvelua. Asiakaspalveluun soittamalla apua ja neuvoja saa aina ilman, että joutuu odottamaan.
Kaitfors-Särs oli kolmannella luokalla, kun hänellä todettiin kuulon alenema. Leikkauksessa löytyneen polyypin takaa löytyi reikä ja samalla todettiin myös koleasteatooma eli helmiäiskasvain.
– Koleasteatooma tuhosi kuuloluut. Tilalle laitettiin proteesi. Siihen aikaan tilannetta ei vielä pystytty kuulolaitteella korjaamaan, Kaitfors-Särs muistelee.
– Kun sitten siirryin työelämään reilusti alle 30-vuotiaana, oli tekniikka kehittynyt jo niin paljon, että sain kuulolaitteen. Kyllä se maailma siinä aukeni ja elämä aika paljon helpottui, hän hymyilee.
Pian kuulolaitteen käyttöönoton jälkeen Kaitfors-Särs osallistui kuntoutukseen, jossa hän sai tietää Kuulotarvikkeen toiminnasta. Sen jälkeen hän on tilannut tavitsemansa tuotteet juuri Kuulotarvikkeelta.
– Tilaaminen on niin helppoa. Otat vain kännykän käteen, näppäät Kuulotarvikkeen sivun auki ja valitset sen, mitä tilaat. Toimitus on nopea ja tulee suoraan postilaatikkoon, Kaitfors-Särs kuvailee.
– Verkkokaupassa on paljon kaikenlaista, kuten esimerkiksi puhdistusvälineitä ja pattereita. Aina jos on hieman epävarma, niin asiakaspalveluun kannattaa soittaa. Sieltä kyllä tulee neuvoja, eikä tarvitse odottaa. Kun olen itse ylpeä näistä kuulolaitteista, niin minun tulee markkinoitua ja kehuttua Kuulotarviketta muillekin. Sieltä on vain niin näppärä tilata, Kaitfors-Särs kiittelee.