TÄMÄN ASIAKASKOKEMUKSEN ON TUOTTANUT PUOLUEETTOMASTI KOKEMUKSIA.FI
Lue lisääMaskun Kalustetalon ketjuun kuuluu yhteensä 50 myymälää Suomessa ja Virossa. Avaca on Maskun strateginen kumppani erilaisten asiakaspalveluratkaisujen tuottamisessa. Jo yli 10 vuotta jatkuneen yhteistyön aikana tarve Avacan palveluille on koko ajan vain kasvanut.
Viimeisten 10 vuoden aikana yleinen asiointi ja erilaiset asiointi- ja kommunikointitavat asiakkaan ja myyjän välillä ovat muuttuneet valtavasti.
– Tänä päivänä verkkokauppojen rooli on toiminnassamme erittäin merkittävä. Sen lisäksi esimerkiksi korona-aikana avasimme valtakunnallisen puhelinmyynnin, joka osoittautui tärkeäksi myynti- ja asiointikanavaksi. Myös chat on tänä päivänä asiakkaille tärkeä kanava sekä kysymysten esittämiseen että kauppojen tekemiseen, kertoo Maskun Kalustetalo Oy:n markkinointijohtaja Ville Heinonen.
Maskun ja Avacan yhteistyö alkoi vuonna 2009, kun Avaca otti hoitaakseen Maskun kahden suurimman myymälän puhelinvaihteen. Hyvin nopeasti yhteistyö laajeni valtakunnalliseksi. Tällä hetkellä Avacan keskeinen rooli on olla suoraan yhteydessä Maskun asiakkaisiin silloin, kun asiakkaat ottavat yhteyttä asiakaspalveluun eri kanavissa.
– Vuosien varrella tarve on vain kasvanut. Olemme yhdessä Avacan kanssa sopineet yhteistyön syventämisestä vaiheittain. Tänä päivänä Avaca on meille strateginen yhteistyökumppani yhtiötasolla ja kokonaisvaltainen asiakaspalvelupartneri, Heinonen sanoo.
Heinosen mukaan Avaca on osoittautunut kumppaniksi, joka pystyy skaalautumaan myös Maskun sesonkien mukaan.
– Upeaa on se, että kun meillä on viikoittaiset tarkastelupalaverit yhdessä Avacan kanssa, niin joka ainut kerta tällaisessa palaverissa sinkoilee puolin ja toisin kehitysideoita asiakaspalautteiden perusteella, Heinonen painottaa.
– Kaikilla on yhteinen intressi luoda asiakkaan edun mukaisesti parempia ratkaisuja, Heinonen kiteyttää.