TÄMÄN ASIAKASKOKEMUKSEN ON TUOTTANUT PUOLUEETTOMASTI KOKEMUKSIA.FI
Lue lisääValtakunnallisesti ICT-palveluja toimittava MPY Palvelut halusi automatisoida taloutensa mahdollisimman pitkälle ja saada parhaat mahdolliset työkalut sekä kumppanin, joka kehittää toimintaansa jatkuvasti. Suositusten kautta yritys päätyi valitsemaan Azetsin taloushallinnon kumppanikseen.
– Azets toimittaa meille ostolaskujen kierrätysjärjestelmän eli Basware P2P:n ja Microsoft Nav -kirjanpitojärjestelmän. Lisäksi meillä on matkalaskujärjestelmänä M2, jonka myös Azets toimittaa. Tämän lisäksi ostamme talouden asiantuntijapalveluita, MPY Palveluiden talous- ja kehitysjohtaja Sanna Blinnikka listaa.
Uuden ostolaskujärjestelmän tarve lähti siitä, että vanha järjestelmä ei enää toiminut uusimmilla laitteilla ja toiminnallisuudessa oli toivomisen varaa. MPY Palvelut on itse Microsoft-talo ja kirjanpitojärjestelmää sekä kumppania valitessa he pohtivat, että myös tämä järjestelmä voisi olla Microsoftin.
– Samalla sain hyvän vinkin vanhalta kollegaltani, että heillä oli mennyt Azetsin kanssa projekti hyvin. Se avasi polun Azetsille erityisesti, Blinnikka muistelee.
“Azets otti tosi hyvin huomioon toiveemme monessakin asiassa. Projekti lähti ostolaskujärjestelmän uudistamisen tarpeesta, mutta laajeni koskemaan kaikkia talouden järjestelmiä ja taloushallinnon ulkoistettuja palveluja.”
Blinnikka kokee, että Azets huomioi heidät asiakkaana todella hyvin myynnistä asti.
– Oli tosi luottavainen fiilis lähteä Azetsin kanssa tekemään tätä. Meidät kutsuttiin heti projektipalavereihin, jotta opimme tuntemaan projektihenkilöt ja se loi totta kai luottamusta, kun tämä on vahvaa ammattitaitoa vaativa osaamisalue, Blinnikka kehuu.
– Azets otti tosi hyvin huomioon toiveemme monessakin asiassa. Projekti lähti ostolaskujärjestelmän uudistamisen tarpeesta, mutta laajeni koskemaan kaikkia talouden järjestelmiä ja taloushallinnon ulkoistettuja palveluja. Saimme koko paketin kasaan Azetsin toimesta.
Uusi ostolaskujärjestelmä ja tiliöintien automatisointi on tuonut hyötyä sekä MPY Palveluiden työntekijöille mutta myös asiakkaille. Työntekijöillä hyöty näkyy säästettynä työaikana, kun järjestelmät toimivat.
– Asiakkailla se varmasti näkyy parempana asiakaskokemuksena siinä, että perusprosessit toimivat varmasti. Laskutukset tulevat ajallaan ja oikein. Lisäksi saamme kustannuksia alas ja se näkyy suoraan asiakkaalla edullisempana palveluna, Blinnikka iloitsee.– Mielestäni Azets kuuntelee tosi hyvin edelleenkin toiveitamme. Meillähän liiketoimintaympäristö ja tekeminen muuttuu, joten aina tulee uusia tarpeita. Azets on kyennyt niitä erittäin hyvin kuuntelemaan, Blinnikka summaa.