Kokemuksia.fi kertoo puolueettomasti yritysten asiakkaiden palvelukokemukset. Lue lisää.

Uusia kontakteja sekä avointa keskustelua

TÄMÄN ASIAKASKOKEMUKSEN ON TUOTTANUT PUOLUEETTOMASTI KOKEMUKSIA.FI

Lue lisää

Jätteenkäsittelylaitteita valmistavan Zenroboticsin Head of Finance Ditty Damström osallistui Accountor Enterprise Solutionsin ja Frameryn yhteistyössä järjestämään NetSuite LIVE: Framery -tapahtumaan 20.9.2017. Zenrobotics käyttää NetSuiten CRM-järjestelmää ja aikoo seuraavaksi laajentaa NetSuiten käyttöä myös muuhun toimintaan.

Zenrobotics tekee jätteenkäsittelylaitteita, joiden toiminta perustuu robotiikkaan ja tekoälyyn. Laitteita käyttävät jätelaitokset, ja käsiteltävä jäte on lähinnä rakennus- ja purkujätettä. Laitteet analysoivat, mistä kaikesta jäte koostuu ja lajittelee jätteet sitä mukaa eri osioihin. Tämä mahdollistaa sen, että raaka-aineet saadaan uudelleen hyötykäyttöön ja kierrätykseen.

– Kasvamme aika nopeasti ja tällä hetkellä kehitämme prosesseja, Damström kertoo.

“Tapahtumassa vallitsi rento ja mukava ilmapiiri.”

Kasvutarina ja aito prosessikuvaus

NetSuite LIVE: Framery -tapahtumassa kuultiin Frameryn kasvutarina ja kokemuksia NetSuiten käyttöönotosta sekä hyödyntämisestä. Tällä hetkellä Zenroboticsilla on käytössään NetSuiten CRM-järjestelmä. NetSuiten käyttöä aiotaan tulevaisuudessa myös laajentaa.

– Meillä on kokoonpanoa kuten Frameryssakin. Sen takia meitä kiinnosti nähdä, miten NetSuitea täällä käytetään. Iso haasteemme on huoltotoiminta, jota viedään nyt NetSuiteen, Damström sanoo.

– Sen jälkeen on NetSuiteen tarkoitus viedä myös tilaukset, kokoonpano sekä fina-osuus, hän jatkaa.

Verkostoitumista rennossa ilmapiirissä

Damström koki tapahtuman hyvin mielenkiintoiseksi. Frameryn toimintaan tutustumisen lisäksi pääsi hän tutustumaan myös muihin tapahtumaan osallistuneisiin yrityksiin, jotka joko jo käyttävät NetSuitea tai ovat aikeissa ottaa sen käyttöön.

– Täältä voi saada todella hyviä kontakteja. Tuossa tehdaskierroksella juttelin erään yrityksen edustajan kanssa ja sovimme, että olemme yhteyksissä tämän jälkeenkin, Damström hymyilee.

– Tapahtumassa vallitsi rento ja mukava ilmapiiri. Pystyit kysymään mitä halusit. Läpikäydystä prosessista ei yritetty tehdä liian hienoa tai ongelmatonta, vaan kysymyksiin vastattiin avoimesti, Damström kiteyttää.

Yritysten kokemuksia B2B-toimijoiden palveluista.

Lähetä viesti

    Saitko hyvää palvelua?
    Kerro se meille.

    Ilmianna yritys, josta sinulla on hyviä kokemuksia

    Kiitos viestistasi!
    Palaamme assian mahdollisimman pian.