TÄMÄN ASIAKASKOKEMUKSEN ON TUOTTANUT PUOLUEETTOMASTI KOKEMUKSIA.FI
Lue lisääDigitaalisia lukitusratkaisuja kehittävä iLOQ Oy on kasvanut vahvasti Euroopassa ja tavoittelee jatkossakin voimakasta kasvua kansainvälisillä markkinoilla. Jälleenmyyjistä huolehtiminen on iLOQille ensiarvioisen tärkeää, ja Bonskyn kehittämä asiointiympäristö iLOQ Access on iso osa tämän varmistamista.
– Ensimmäisen versio jälleenmyyjien uudesta työkalupakista on nyt julkistettu. Olemme erittäin tyytyväisiä jo tähän ensimmäiseen vaiheeseen, kertoo Jukka Penttinen. Hän työskentelee iLOQilla Digital Transformation Managerina. Penttisen vastuulla on iLOQin jälleenmyyjien ja loppuasiakkaiden digitaalisten palveluiden kehittäminen.
– Päätavoitteemme on mahdollisimman hyvän jälleenmyyjäkokemuksen muodostaminen. iLOQin rooli on tuottaa teknologia ja jälleenmyyjämme tuovat sen lopullisen lisäarvon asiakkaalle, hän kiteyttää.
“Olemme pystyneet ottamaan uusia kehitysaihioita hyvin nopeasti työn alle ja viemään niitä läpi sitä mukaa kun opimme lisää loppukäyttäjistämme ja siitä, miten he hoitavat omaa liiketoimintaansa.”
Yhteistyö Bonskyn kanssa on sujunut mainiosti ja palvelualustaa kehitetään jatkuvasti vastaamaan käyttäjien tarpeita. iLOQ valitsi alustan toteutukseen Agile-kehityksen, joka mahdollistaa mukautuvan ja skaalautuvan toteutuksen
– Olemme pystyneet ottamaan uusia kehitysaihioita hyvin nopeasti työn alle ja viemään niitä läpi sitä mukaa kun opimme lisää loppukäyttäjistämme ja siitä, miten he hoitavat omaa liiketoimintaansa, Penttinen toteaa.
Vaikka tulokset ovat olleet lupaavia, iLOQilla tiedostetaan, että matka on vasta alussa.
– Emme näe tätä digitaalisen liiketoiminnan arkkitehtuuria siten, että se olisi jossain vaiheessa niin sanotusti valmis, vaan se on asia, mikä elää ja kehittyy jatkuvasti. Mielestäni tämä tyyli on ainoa oikea vaihtoehto tehdä tällaista kehitystyötä, Penttinen sanoo lopuksi.