TÄMÄN ASIAKASKOKEMUKSEN ON TUOTTANUT PUOLUEETTOMASTI KOKEMUKSIA.FI
Lue lisääEatech Oy on suomalainen ohjelmistoyritys, joka luo räätälöityjä ohjelmistoja asiakkailleen. Yrityksen osaaminen kattaa koko ohjelmiston elinkaaren ideasta ylläpitoon. Eräs Eatechin asiakasyrityksistä on Neste Oyj. Yritysten välinen yhteistyö on jatkuvaa palvelua ja teknologista kumppanuutta. Sen tuloksena on syntynyt muun muassa laadukkaita kuluttajapalveluja ja tehokkaampia toimintoja.
– Yhteistyötä Eatechin kanssa on tehty noin kymmenen vuotta. Meidän tiimimme vastaa verkkopalveluista sekä erilaisista tilaus- ja suoramyyntipalveluista. Eatech on yksi teknologisista kumppaneistamme, joiden kanssa toteutamme kaikki digitaaliset rajapinnat, Nesteen Marketing & Services –alueen digitaalisesta kehittämisestä vastaava Juho Korpela kertoo.
“Olemme tyytyväisiä yhteistyöhön.”
Eatechin pyrkimyksenä on vaikuttaa asiakasyritystensä taustalla niin, että toimintoja voidaan tehostaa. Ratkaisuja pyritään tekemään aina räätälöidysti, ja asiakaskohtainen ohjelmistokehitys onkin yrityksen ydinosaamista.
Neste on globaali toimija, jonka tavalliselle kuluttajalle näkyvä toiminta rajoittuu pääasiassa Suomeen, Baltiaan ja Venäjälle. Korpelan tiimin toiminta keskittyy sekä tavallisille kuluttajille että yritysasiakkaille näkyvien digitaalisten toimintojen kehittämiseen.
– Eatechin kanssa toteutamme taustajärjestelmien lisäksi kuluttajakäyttöön vietyjä palveluja. Uusin esimerkki Eatechin kanssa yhteistyönä tehdyistä palveluista on Neste-äppi, Korpela sanoo.
Neste-äppi on liikkuvan ja kiireisen asiakkaan tarpeisiin kehitetty mobiilisovellus, jonka tarkoituksena on tehdä autoilusta miellyttävämpää ja sujuvampaa. Se tarjoaa esimerkiksi tietoa tarjouksista ja lähimmistä Neste-asemista sekä mahdollisuuden mobiilimaksamiseen.
Korpelan mukaan Neste on tyytyväinen Eatechiin ennen kaikkea sen monipuolisuuden ja ketteryyden ansioista. Neste haluaa tehdä asioita nopeasti, mitä kaikkeen digitaaliseen kehittymiseen tulee. Neste saa Eatechilta tukea ja teknologista apua liiketoiminnan haasteisiin.
– Ketterä toimija on ainoa vaihtoehto, jonka kautta voimme kehittyä ja luoda laadukkaita kuluttajapalveluja nopeasti. Olemme tyytyväisiä yhteistyöhön, Korpela toteaa.