TÄMÄN ASIAKASKOKEMUKSEN ON TUOTTANUT PUOLUEETTOMASTI KOKEMUKSIA.FI
Lue lisääAnni Fuss toimii Elegan myyntiedustajana Keski-Suomessa. Anni ei koe olevansa niinkään myyntitykki, vaan asiakaspalvelija. Palkitsevinta hänen työssään onkin juuri asiakkaan tyytyväisyys. Elegalla myyjä voi luottaa siihen, että se, mitä hän asiakkaalle lupaa, myös pitää.
Elega on vuonna 1991 perustettu kotimainen keittiökalustefirma. Tuotteet valmistetaan Haapajärven tehtaalla. Anni on ollut töissä Elegalla vuodesta 2016 alkaen.
– Päädyin Elegalle avoimen työpaikkailmoituksen myötä, Anni muistelee.
“Pystyn itse vaikuttamaan omien työpäivieni kestoihin.”
Myyntiedustajan työ koostuu pitkälti valmiiksi sovituista asiakaskäynneistä. Asiakaskäyntien lisäksi on usein erilaisia messuja sekä muita tapahtumia, joihin Anni ja muut Elegan myyntiedustajat osallistuvat. Sen lisäksi he tekevät myös kenttätyötä.
– En koe olevani myyntitykki, vaan asiakaspalvelija, Anni painottaa.
– Viihdyn Elegalla sen takia, että työ on hirveän joustavaa. Pystyn itse vaikuttamaan omien työpäivieni kestoihin. Elegalla myyjä saa vaikuttaa itse myös siihen, millaisia kohteita haluaa tehdä. On ihan perus ovenvaihtoa, joka on vähän kevyempää. Sitten on myös koko keittiön kattavia projekteja, joissa sitten suunnitellaan enemmän, Anni kertoo.
Annin mukaan Elegalla on Keski-Suomessa todella tiivis työporukka. Jos jollakin ei päivän aikana ole kauheasti tapahtumaa, niin voi halutessaan esimerkiksi hypätä työkaverin matkaan ja tehdä töitä yhdessä sen päivän.
– Parasta on se, että pystyn luottamaan Elegaan. Voin luottaa siihen, että se, mitä minä sanon asiakkaalle, myös tapahtuu, Anni iloitsee.
– Myyjälle välittyvä asiakkaan tyytyväisyys ja sen aikaansaama tunne on se, mikä saa jatkamaan työtä, Anni kiteyttää.