Kokemuksia.fi kertoo puolueettomasti yritysten asiakkaiden palvelukokemukset. Lue lisää.

TÄMÄN ASIAKASKOKEMUKSEN ON TUOTTANUT PUOLUEETTOMASTI KOKEMUKSIA.FI

Lue lisää

Tanja Peltola, Tikkurila: ”Yhteistyö oli kaikin puolin toimivaa”

Tikkurila Oyj järjesti syyskuussa 2017 ison asiakastapahtuman, jossa juhlistettiin sekä 100-vuotiasta Suomea että yli 150-vuotiasta Tikkurilaa. Noin tuhannen hengen tapahtuma järjestettiin Finlandia-talolla. Onnistuneen kokonaisuuden mahdollisti Tikkurilan, Finlandia-talon ja tapahtumatoimiston kitkaton yhteistyö.

Vuonna 1862 perustettu Tikkurila on tunnettu pohjoismainen maalivalmistaja, joka toimii globaalisti ympäri maailman. Kauppa- ja rakennusmaaleja valmistetaan sekä kuluttajien,ammattilaisten että teollisuuden tarpeisiin. Asiakastapahtumaan kutsuttiin vieraita kaikista eri asiakassegmenteistä.

– Toimme tapahtumassa esiin uusia tuotteita kaikista kolmesta segmentistä. Rakensimme Finlandia-talon Piazzalle kolme erillistä näyttelytilaa, kertoo Tikkurilan Marketing Specialist ja asiakastapahtumasta vastannut Tanja Peltola.

– Halusimme tarpeeksi juhlavan paikan, joka kuitenkin näyttelyitä varten muuntautuisi moneen. Myös keskeinen sijainti vaikutti Finlandia-talon valintaan, Peltola sanoo.

Kitkatonta yhteistyötä eri toimijoiden välillä

Syyskuussa järjestettyyn tapahtumaan osallistui lähes 1000 tuhat henkeä. Suuren tapahtuman järjestäminen vaati luonnollisesti myös suuren työn – valmistelut aloitettiin noin puoltatoista vuotta aikaisemmin. Tapahtumaa oli Tikkurilan ja Finlandia-talon lisäksi järjestämässä myös ulkopuolinen tapahtumatoimisto.

“Yhteistyö oli kaikin puolin toimivaa.”

– Tämä oli ensimmäinen asiakastapahtuma, jonka olen koskaan järjestänyt. Se meni kaikin puolin todella loistavasti, Peltola sanoo.

– Minun, Finlandia-talon ja tapahtumatoimiston yhteistyö toimi moitteettomasti ja kitkattomasti, Peltola kuvailee.

”Pystyin luottamaan siihen, että kaikki on hyvää ja laadukasta”

Peltola kokee, että tapahtuman järjestäminen oli Finlandia-talon kanssa helppoa. Kysymyksiin sai aina vastaukset sekä ehdotuksia kulloisenkin asian tai tilanteen ratkaisemiseksi. Tapahtumasta jäi hyviä muistoja niin järjestäjille kuin vieraillekin.

– Kyllähän siinä oli paljon kiirettä ja vilkettä sekä jännitysmomenttia, mutta kaikki meni hyvin. Näyttelyt olivat onnistuneita ja ruoat hyviä. Kaiken saadun palautteen perusteella asiakkaat tykkäsivät kovasti.

– Minun ei tarvinnut huolehtia esimerkiksi pöytäkattauksista, ruoan laadusta tai muusta, vaan pystyin luottamaan siihen, että kaikki on hyvää ja laadukasta.

– Yhteistyö oli kaikin puolin toimivaa, Peltola toteaa.

Finlandia-talo on kongressi- ja tapahtumakeskus, joka tarjoaa puitteet niin kokouksille, konserteille, näyttelyille ja kansainvälisille kongresseille kuin räätälöidyille yritystapahtumille ja yksityistilaisuuksillekin.
Katso yrityksen tiedot

Lähetä viesti

    Saitko hyvää palvelua?
    Kerro se meille.

    Ilmianna yritys, josta sinulla on hyviä kokemuksia

    Kiitos viestistasi!
    Palaamme assian mahdollisimman pian.