kokemuksia.fi
TÄMÄN ASIAKASKOKEMUKSEN ON TUOTTANUT PUOLUEETTOMASTI KOKEMUKSIA.FI
Lue lisääTapahtumatoimisto Funmedia ja Messukeskus ovat yhdessä järjestäneet Messukeskuksen tiloissa useita erilaisia tapahtumia. Kaksisuuntainen yhteistyö tuo molemmille osapuolille hyödyllistä lisäosaamista sekä uusia mahdollisuuksia. Funmedia tuntee Messukeskuksen niin hyvin, että heidän työntekijänsä ovat jo kuin talon omaa väkeä.
Funmedia ja Messukeskus ovat tehneet yhteistyötä vuosien ajan. Niiden varrelle mahtuu paljon erilaisia tapahtumia ja projekteja. Yksi esimerkki on Matkamessut aloittava Matka Workshop Day, joka on Pohjois-Euroopan suurin matkailualan ammattilaisten myyntipäivä.
– Funmedia on yhteistyökumppanina oikein joustava ja pitää kiinni siitä, mitä on sovittu. Meille isona talona kaikista tärkeintä on, että yhteistyökumppanit ovat sellaisia, joihin voimme luottaa, painottaa Messukeskuksessa myyntiryhmäpäällikkönä työskentelevä Lumia Ankkuri.
Yhteisten vuosien aikana ovat Messukeskus ja sen erilaiset tilat tulleet Funmedialle hyvin tutuksi. Ankkurin mukaan Funmedia osaa tuoda Messukeskukseen myös sellaisia asiakkaita, jotka eivät sinne välttämättä muuten löytäisi.
– Funmedia on erittäin luotettava kumppani. Työskentely heidän kanssaan on vähän kuin tekisi töitä oman talon väen kanssa. He ovat hyvin luontevia yhteistyökumppaneita, ottavat projektin omakseen ja tekevät töitä täysillä maalia kohden, Ankkuri kuvailee.
“Aikataulutus pysyy heillä hyvin käsissä, projektit etenevät suunnitellusti ja lopputulos on se, mitä on haluttu.”
Ankkurin mukaan Funmedia on tuonut Messukeskuksen projekteihin käytännön tasolla hyvää osaamista. Langat pysyvät käsissä, aikataulut pitävät ja asiat etenevät.
– Funmedia täyttää meillä näissä osaprojekteissa välillä aika isojakin saappaita. Heillä on iso vastuu siitä, että projektimme menevät heille määritellyin osin maaliin, Ankkuri kertoo.
– Aikataulutus pysyy heillä hyvin käsissä, projektit etenevät suunnitellusti ja lopputulos on se, mitä on haluttu, Ankkuri kiteyttää.