TÄMÄN ASIAKASKOKEMUKSEN ON TUOTTANUT PUOLUEETTOMASTI KOKEMUKSIA.FI
Lue lisääAlojensa jättiläiset Gigantti ja Mehiläinen ovat tehneet yhteistyötä laite- ja elektroniikkahankintojen saralla jo vuodesta 2012 lähtien. Viimeisimpänä kehitysaskeleena Mehiläinen on hankkinut toimipisteisiinsä näyttöjä, jotka ovat mahdollistaneet aiempaa monipuolisemman tavan välittää informaatiota asiakkaille.
Mehiläinen on Suomen suurin yksityinen sosiaali- ja terveyspalveluiden tuottaja lähes 400 yksikön verkostollaan. Gigantti valikoitui aikanaan Mehiläisen yhteistyökumppaniksi kilpailutuksen perusteella. Ratkaisevat tekijät olivat laaja palveluvalikoima sekä kustannustehokkaat hinnat. Mehiläisen toiminnan kehittyessä Gigantin tarjoama palvelukokonaisuus on osoittanut arvonsa.
– Mehiläinen on kasvanut voimakkaasti viime vuosien aikana ja olemme halunneet keskittää laitehankinnat. Gigantti on tukenut meitä tässä, Mehiläisen hankintajohtaja Satu Suominen kertoo.
– Meillä on Gigantissa yksi yhteyshenkilö, joka tuntee Mehiläisen tarpeet ja toiveet. Kaikki tuotteet tilataan hankintajärjestelmämme kautta, jossa on yhdessä sovittu valikoima. Tämän tilaus- ja toimitusprosessin ansiosta olemme tehostaneet toimintaamme ja saavuttaneet kustannussäästöjä, hän jatkaa.
Mehiläinen on halunnut kehittää toimipisteidensä markkinointia, joten julisteista, roll-upeista ja lehtisistä on suurelta osin luovuttu. Tilalle on hankittu infonäyttöjä. Ratkaisu on osoittanut toimivuutensa.
– Halusimme viestiä palveluistamme monipuolisemmin asiakkaillemme. Infonäytöt olivat siihen hyvä ratkaisu, Mehiläisen markkinoinnin projektipäällikkö Mirella Girs kertoo.
Laitteiden asennusprosessi on tehty yksiköille mahdollisimman helpoksi, sillä Gigantti hoitaa sen alusta loppuun asti. Laitteet hoidetaan paikalleen ja kytketään verkkoon sekä kolmannen osapuolen järjestelmään asiakkaan puolesta. Helppous on jo ehtinyt herättää huomiota Mehiläisessä.
– Riippuen toimipisteen sijainnista, on näytöt saatu seinälle ja materiaalit pyörimään jopa muutamassa päivässä. Tämä on hämmästyttänyt yksikköjemme johtajia ja palvelupäälliköitä ympäri Suomen, Girs naurahtaa.
“Olen ollut erittäin tyytyväinen Gigantin ja Mehiläisen väliseen yhteistyöhön – siihen, miten asiakasta kohdellaan ja kuunnellaan. Palvelu on ollut todella saumatonta.”
Koska yritysten välinen yhteistyö on sujunut niin hienosti, tulee se jatkumaan myös tulevaisuudessa. Gigantin palveluja onkin helppo suositella myös muille yrityksille.
– Erityisesti yrityksille, jotka haluavat keskittää laite- ja elektroniikkahankintojaan ja tavoitella sitä kautta kustannussäästöjä, Suominen summaa.
– Olen ollut erittäin tyytyväinen Gigantin ja Mehiläisen väliseen yhteistyöhön – siihen, miten asiakasta kohdellaan ja kuunnellaan. Palvelu on ollut todella saumatonta, Girs sanoo lopuksi.