TÄMÄN ASIAKASKOKEMUKSEN ON TUOTTANUT PUOLUEETTOMASTI KOKEMUKSIA.FI
Lue lisääMeru Health on nuori, kasvava yritys, joka pyrkii kehittämään digitaalisen ratkaisun masennuksen ja ahdistuneisuuden hoitoon. Greenstep vastaa muun muassa yrityksen kirjanpidosta ja palkanlaskennasta.
“Valitsimme Greenstepin nyt sen perusteella, että yritys oli tuttu ja porukka loistavaa. Myös kilpailukykyiset hinnat vaikuttivat”
Meru Health toimii tällä hetkellä Suomessa ja Kaliforniassa. Suomessa toimii yrityksen tutkimus- ja tuotekehitys, kun taas Kaliforniasta etsitään ensimmäisiä pilottiasiakkaita.
– Pyrimme taklaamaan näitä nykymaailman suuria ongelmia, joita esimerkiksi masentuneisuus ja ahdistuneisuus ovat työelämässä. Kehitämme uudenlaista, digitaalista työkalua sekä palvelua, joka mahdollistaa paljon skaalautuvamman hoidon sekä alhaisemman kynnyksen ihmiselle hakeutua hoitoon, Meru Healthin Kristian Ranta kuvailee.
Yrittäjänä toimivalla Kristianilla on kokemusta Greenstepin toiminnasta ja palveluista jo ajalta ennen Meru Healthin olemassaoloa. Greenstep oli mukana myös erään toisen yrityksen toiminnassa, jossa Kristian aiemmin työskenteli yrittäjänä.
– Olimme edellisessä firmassa aina todella tyytyväisiä Greenstepin meininkiin! Valitsimme Greenstepin nyt sen perusteella, että yritys oli tuttu ja porukka loistavaa. Myös kilpailukykyiset hinnat vaikuttivat, Kristian summaa.
Tällä hetkellä Greenstep vastaa Meru Healthin kirjanpidosta ja palkanlaskennasta. Yritys on nuori ja kasvava startup. Meru Health on Kristianin mukaan saanut Greenstepiltä hyviä vinkkejä esimerkiksi kassanhallintaan, erilaisiin julkisiin rahoitusinstrumentteihin ja lainsäädännöllisiin seikkoihin liittyen.
– Startupeille tärkeää talouden kannalta on usein kassanhallinta. Kun kassaa ei välttämättä aina ole liiaksi, niin kassanhallinta ja tieto siitä, paljonko sitä on käytettävissä, on tärkeää. Tärkeää on myös yleensä kaikkien mahdollisten kuoppien välttäminen sekä se, että taloushallinnon palveluita tarjoava yritys ymmärtää pienyhtiön luonnetta. Eli esimerkiksi juuri kassanhallintaa ja käyttöpääoman rajallisuutta, Kristian jatkaa.
– Varsinkin edellisen yrityksen osalta tulee mieleen monia tilanteita, joissa saimme Greenstepiltä apua. He auttoivat meitä monessa kohtaa selviämään tiukoista tilanteista. Startupilla on aina kaikenlaisia enemmän ja vähemmän vaarallisia tilanteita. Greenstep auttoi meitä selviämään monessa kohtaa näistä karikoista, joihin olisimme voineet muuten pahasti korahtaa, Kristian kertoo.
“Viestintä ja kommunikaatio ovat toimineet aina todella hyvin”
Yhteistyö Greenstepin ja Meru Healthin välillä on Kristianin mukaan toiminut hyvin. Greenstepiä Kristian kuvailee luotettavaksi, tehokkaaksi, täsmälliseksi ja edulliseksi. Isoimpina hyötyinä hän kokee palvelun yleisen pelaamisen sekä sen, että apua ja neuvoja saa nopeasti.
– Yksi iso hyöty on se, että tietää palvelun pelaavan. Minun ei tarvitse itse murehtia tai mitenkään ”tuplatsekata” asioita. Jos joltakin Greenstepin asiantuntijalta tulee esimerkiksi jokin arvio budjettiin, kirjanpitoon tai verotukseen liittyen, niin tietää, että siihen voi luottaa ja se on selkeä.
– Toinen selkeä hyöty on se, että jos greensteppiläisiltä kysyy jotain neuvoa tai apua, niin vastauksen saa todella nopeasti. Viestintä ja kommunikaatio ovat toimineet aina todella hyvin, Kristian sanoo.
– Greenstepin asiakkaana on helppoa ja huoletonta. Voi luottaa siihen, että hommat toimivat niin kuin on sovittu, ajallaan ja ammattimaisesti.