kokemuksia.fi
TÄMÄN ASIAKASKOKEMUKSEN ON TUOTTANUT PUOLUEETTOMASTI KOKEMUKSIA.FI
Lue lisääHomeMap puhdisti ja desinfioi kouvolalaisten Timo Malmin ja hänen vaimonsa omakotitalon ilmastointikanavat ensimmäistä kertaa noin kuusi vuotta sitten. Pariskunta oli ensimmäisen puhdistuksen perusteella niin tyytyväinen HomeMapin työskentelyyn, että he päättivät jatkoa ajatellen tilata HomeMapilta neljän vuoden välein toistuvat puhdistukset. Nyt Timon ja hänen vaimonsa ei tarvitse enää huolehtia puhdistuksista itse, vaan HomeMap vastaa niistä säännöllisin väliajoin.
Timon ja hänen vaimonsa koti on iso, noin 220 neliön omakotitalo, joka on varustettu koneellisella ilmanvaihdolla. Ajatus ilmanvaihtokanavien puhdistuksesta oli käynyt Timon mielessä aiemminkin, kun HomeMapilta sitten soitettiin. Puhelun tullessa ajankohta puhdistukselle tuntui sopivalta. Tuolloin oli pariskunta asunut talossaan noin kymmenen vuotta.
– He tulivat sitten tänne paikan päälle käymään ja katsomaan ilmastointikanavia. Katsoimme yhdessä tuota kodinhoitohuoneen ilmastointiputkea ja he näyttivät, kuinka puhdistus tehtäisiin. Putkistoa ei oltu aiemmin puhdistettu ja kymmenessä vuodessa sinne oli ehtinyt kertyä pölyä ja nukkaa. Se oli silmiä avaava tilanne, kun pääsi itse näkemään, mitä putkeen oli kertynyt, Timo Malm muistelee.
– Henkilökohtainen käynti sekä asiakaspalvelu vaikuttivat siihen, miksi HomeMapin valitsimme. Se oli niin sanotusti heti myyty. Katsoimme sitten vain seuraavan vapaan ajan, milloin puhdistus voitaisiin tehdä, Timo naurahtaa.
“Olen erittäin tyytyväinen! Vaikka toisella kerralla oli eri miehet töissä, niin työn jälki pysyi silti yhtä hyvänä kuin ensimmäiselläkin kerralla.”
Puhdistus ja desinfiointi veivät aikaa alle tunnin. Töissä oli kaksi työntekijää. Timon mukaan työ oli ammattitaidolla tehty. Ensimmäisen puhdistuksen jälkeen oli pariskunta niin tyytyväinen HomeMapin toimintaan, että he päättivät tilata HomeMapilta neljän vuoden välein toistuvat puhdistukset. Tähän mennessä on ilmastointikanavat puhdistettu sopimuksen mukaisesti kaksi kertaa.
– Olen erittäin tyytyväinen! Vaikka toisella kerralla oli eri miehet töissä, niin työn jälki pysyi silti yhtä hyvänä kuin ensimmäiselläkin kerralla. Työt on toteutettu nopeasti ja ammattitaitoisesti, Timo kiittelee.
– Ilmanvaihtokanavien puhdistushan on vähän niin kuin hammaslääkäriin lähteminen. Jos ei hammaslääkäristä soitettaisi ja aikaa varattaisi, niin ei sinne koskaan tulisi itse mentyä ennen kuin on sitten jo hätä. Sama pätee myös tässä puhdistuksessa – HomeMapilta soitetaan meille neljän vuoden välein ja sovitaan sopiva ajankohta puhdistukselle. Minun ei itse tarvitse muistella tai vaivata tällä asialla päätäni, Timo naurahtaa.
“Voin suositella HomeMapia!”
Ennen viimeisintä puhdistusta oli Timon vaimo havainnut, että ilmanvaihtokoneesta kuului rahinaa. Asiaa tutkittiin puhdistuksen yhteydessä ja selvisi, että ääni aiheutui moottorista, jossa oli laakerivika. Moottori korjattiin ja ilmanvaihtokone on sen jälkeen jatkanut toimintaansa normaalisti.
– Hyvä, että HomeMapin miehet tästä huomauttivat, niin saatiin kone kuntoon. Rahinaakaan ei enää kuulu, Timo kiittelee.
Rahinan häviämisen lisäksi vaikuttivat puhdistus ja desinfiointi talon sisäilman laatuun. Pariskunta on havainnut, että ilma on puhdistuksen jälkeen raikkaampaa.
– Nyt on hyvä mieli siitä, että tulee raikasta ilmaa! Voin suositella HomeMapia, Timo kiteyttää.