TÄMÄN ASIAKASKOKEMUKSEN ON TUOTTANUT PUOLUEETTOMASTI KOKEMUKSIA.FI
Lue lisääSihvari Oy on kuudella paikkakunnalla toimiva ympäristöhuollon palveluja tarjoava yritys. Jos jäteauton hydrauliikkasylinteri rikkoutuu, toimitetaan se huoltoon Hydroline Servicesille. Sihvarin kalusto- ja henkilöstöpäällikkö Juuso Kääriäinen on erityisen tyytyväinen siihen, kuinka Hydroline Services pitää yhteyttä asiakkaisiinsa.
Hydroline Services valikoitui Sihvarin yhteistyökumppaniksi muiden suositusten ja palvelun laadun vuoksi. Yritys paitsi huoltaa, myös valmistaa erilaisia sylintereitä. Rikkoutuneet sylinterit toimitetaan Sihvarin toimipisteiltä huollettavaksi.
“Meille tärkeintä yhteistyössä on aikataulun joustavuus ja huollon laatu.”
– Meillä oli tarve korjata erilaisia sylintereitä. Kuulimme, että heillä on hyvä ja nopea palvelu, ja siitä yhteistyö lähti rullaamaan eteenpäin, Kääriäinen kertoo.
– Meille tärkeintä yhteistyössä on aikataulun joustavuus ja huollon laatu, Kääriäinen mainitsee.
Huoltopalvelu on Kääriäisen mukaan muutenkin erittäin toimiva. Hydroline Services kertoo nopeasti kustannusarvion ja sen, mikä sylinterissä on ollut vikana. Yrityksen ammattitaito näkyy Kääriäisen mielestä esimerkiksi siinä, että mahdolliset ongelmatilanteet ratkotaan tehokkaasti.
– Hydroline Servicesin asiakaspalvelu on erittäin hyvää. He ottavat yhteyttä sähköpostilla tai puhelimitse ja kysyvät kuinka toimitaan, jos kaikki ei olekaan mennyt alkuperäisen suunnitelman mukaan, Kääriäinen toteaa.
Sihvarilla ollaan oltu tyytyväisiä etenkin yritysten väliseen yhteydenpitoon, huoltopalveluiden nopeaan saatavuuteen ja yrityksen reagointikykyyn. Asiakas pidetään hyvin ajan tasalla huollon etenemisestä.
– Taloudellista hyötyä yhteistyö tuo siinä suhteessa, että meidän ei tarvitse ostaa uusia sylintereitä, kun saamme uutta vastaavia, korjattuja sylintereitä heiltä, Kääriäinen summaa.