TÄMÄN ASIAKASKOKEMUKSEN ON TUOTTANUT PUOLUEETTOMASTI KOKEMUKSIA.FI
Lue lisääEspoon koulutuskuntayhtymä Omnia on laaja-alainen koulutuksen tarjoaja. Kampuksia on yhteensä kuusi ja tiedon on kuljettava kampusten välillä tehokkaasti. Tämän Omnialle mahdollistaa iDiDin tarjoama infonäyttöjen hallintajärjestelmä.
– Omnia on laaja-alainen koulutuksen tarjoaja, elinkeinoelämän kehittäjä ja hyvinvoinnin varmistaja laajalla Espoon alueella, kiteyttää Omnian viestintäjohtaja Päivi Korhonen.
Vaikka kaikki Omnian kuusi kampusta sijiaitsevat pääkaupunkiseudulla, ovat niiden väliset etäisyydet silti tuntuvat. Omnialla oli tarve saada tieto liikkumaan nopeasti eri kampusten välillä. Viestintää ovat omalta osaltaan helpottamassa kampuksilla sijaitsevat infonäytöt.
– iDiDin tarjoama infonäyttöjen hallintajärjestelmä on ollut meille oikeastaan pelastus siihen, kuinka voimme välittää tietoa hajautetusta sisällöntuotannostamme, joka meillä laajana talona on, Korhonen toteaa.
– Sen avulla pystymme välittämään koko taloa, niin henkilöstöä kuin opiskelijoita, koskevaa tietoa reaaliaikaisesti, hän jatkaa.
“iDiD on ketteryyttä. Samalla se on ratkaisu sisäiseen näkyvyyteemme kaiken kaikkiaan.”
iDiD saa Korhoselta erityistä kiitosta siitä, kuinka hallintajärjestelmän kehittämisessä on otettu huomioon myös asiakkaiden toiveet. Esimerkiksi Omnialle järjestetyssä koulutuksessa esiin nousseet kysymykset ja kehitysideat otettiin heti ratkottavaksi.
– On palkitsevaa, että omia kehitysideoita on otettu huomioon ja niitä on lähdetty myös viemään eteenpäin, Korhonen kiittelee.
iDiDin asiakaspalvelua Korhonen kuvailee erinomaiseksi. Apu ja tuki ovat lähellä sekä läsnä. Itse hallintajärjestelmä on hänen mukaansa helppokäyttöinen.
– iDiD on ketteryyttä. Samalla se on ratkaisu sisäiseen näkyvyyteemme kaiken kaikkiaan, Korhonen summaa.