TÄMÄN ASIAKASKOKEMUKSEN ON TUOTTANUT PUOLUEETTOMASTI KOKEMUKSIA.FI
Lue lisääMetsänhoitoyhdistys Kihniö-Parkano on metsänomistajien yhteenliittymä. Ikaalisten – Parkanon Puhelin Oy toimittaa yhdistykselle yritystason kattavat IT-palvelut. Palveluiden toimintavarmuus ja nopeus mahdollistavat yhdessä sen, että yhdistyksen toimihenkilöt voivat tehdä töitään ilman turhia IT-asioista johtuvia keskeytyksiä.
Metsänhoitoyhdistys Kihniö-Parkano on perustettu vuonna 1930. Tällä hetkellä yhdistyksen noin 1500 omistajajäsentä omistavat yhteensä noin 50 000 hehtaaria metsää.
– Olemme hankkineet IPP:ltä serveripalvelut, tietoliikenneyhteydet ja puhelinyhteydet. Lisäksi pakettiin kuuluvat ATK- ja tietoliikenne laitteiden tukitoiminnot, huolto ja ylläpito sekä tietoturvaan liittyvät asiat, kertoo toiminnanjohtaja Aki Haapaniemi.
– Aika kokonaisvaltaisesti IPP meidän kanssamme siis toimii, Haapaniemi toteaa.
“Saamme apua silloin, kun sitä tarvitaan. Meidän ei tarvitse odottaa sitä päiviä eikä viikkoja.ä.”
IPP ja Metsänhoitoyhdistys Kihniö-Parkano ovat tehneet yhteistyötä jo vuosikymmenien ajan aina lankapuhelinajasta alkaen. Noin 30 vuotta toiminnanjohtajana toiminut ja sitä kautta yhteistyötä pitkään läheltä seurannut Haapaniemi kuvailee IPP:n toimintakulttuuria asiakasystävälliseksi ja asiakkaan tarpeet huomioon ottavaksi.
– Saamme apua silloin, kun sitä tarvitaan. Meidän ei tarvitse odottaa sitä päiviä eikä viikkoja. Se on siinä mielessä tärkeä asia, että meillä olisi useita toimihenkilöitä kädettöminä, jos tietoliikenneyhteydet olisivat poikki, Haapaniemi painottaa.
Tärkeintä yhdistykselle on IPP:n palveluiden läheisyys, palvelun nopeus sekä matala kynnys ottaa yhteyttä. Jos apua joutuisi odottamaan, aiheutuisi siitä turhia kustannuksia.
– Nyt saamme palvelun todella nopeasti tähän paikan päälle aina, kun sitä tarvitaan. Olemme olleet erittäin tyytyväisiä näihin palveluihin, Haapaniemi summaa.