TÄMÄN ASIAKASKOKEMUKSEN ON TUOTTANUT PUOLUEETTOMASTI KOKEMUKSIA.FI
Lue lisääKasvava Keravan kaupunki panostaa alueensa yrityksiin. Innofactor kehitti Keravan kaupungille toimivan asiakasrekisterin, johon kaikkien alueen yritysten yhteystiedot merkitään ja ovat näin helposti käytettävissä.
Muuttunut henkilötietorekisteriä koskeva laki antoi kipinän Keravan kaupungille miettiä uudestaan omaa asiakasrekisteriään.
– Aikaisemmin asiakasrekisterimme olivat Excelissä. Meillä oli monta kansiota ja taulukoita, joita päivitettiin. Niiden pitäminen ajan tasalla oli haasteellista, yrityspalvelupäällikkönä toimiva Pirjo Leino kertaa.
Leinon työhön kuuluu yritystoimintojen kehittämistä ja yritysten kehitysideoiden kuuntelemista ja niiden toteuttamista. Asiakasrekisterin avulla viestintä tietyille kohderyhmille helpottuu ja yhteydenpito nopeutuu.
Innofactor valikoitui Keravan kaupungin yhteistyökumppaniksi, koska he ovat tehneet sujuvasti yhteistyötä aikaisemminkin. Projektisihteeri Kaija Vihavainen on ollut mukana kehittämässä uutta rekisteriä.
– Kaikki tieto on nyt yhdessä paikassa ja siitä voidaan sortata raportteja. Se on helpottava tekijä, Vihavainen kertoo.
– Innofactorin asiakaspalvelu on todella nopeaa ja heihin on helppo ottaa yhteyttä. Palvelu on ollut loistavaa, Vihavainen jatkaa.
“Kun mietin aikaa ennen järjestelmää ja mietin aikaa nyt, se on omassa työssäni ihan ehdottoman tärkeä työkalu.”
Uusi asiakasrekisteri on räätälöity täysin Keravan kaupungin tarpeisiin. Innofactor ymmärtää asiakkaansa tarpeet.
– Kun mietin aikaa ennen järjestelmää ja mietin aikaa nyt, se on omassa työssäni ihan ehdottoman tärkeä työkalu. Olen päässyt tehokkaaseen ja hyvään toimintatapaan ja pystyn hyödyntämään omia resurssejani entistä paremmin, Leino kehuu.
– Enemmän ihmettelen, jos jollakin ei ole tällaista järjestelmää. Ehdottomasti tällainen käyttöön! Vihavainen päättää hymyillen.