Kokemuksia.fi kertoo puolueettomasti yritysten asiakkaiden palvelukokemukset. Lue lisää.

TÄMÄN ASIAKASKOKEMUKSEN ON TUOTTANUT PUOLUEETTOMASTI KOKEMUKSIA.FI

Lue lisää

Innofactor auttaa iLOQia kasvamaan

Innofactor tuottaa iLOQille globaalin myyntijärjestelmän tuki- ja kehitystyötä. Dynamics 365 on CRM-järjestelmä ja samalla iLOQin myynnin tärkein yksittäinen järjestelmä. Käyttäjiltä on tullut paljon positiivista palautetta Innofactorin tekemästä kehitystyöstä – järjestelmä palvelee käyttäjiään nyt selkeästi paremmin.

iLOQ tarjoaa asiakkailleen älykkäitä lukitus- ja kulunhallinnan kokonaisratkaisuja yksittäisestä rakennuksesta aina isoihin kiinteistökokonaisuuksiin. iLOQ:n liikevaihto 2019 oli 61M€ ja työntekijöitä on n. 150. Kasvu ja kansainvälistyminen on ollut voimakasta jo monen vuoden ajan.

– Kasvamme nopeasti, noin 20-30 % vuosittain. Kasvun on syytä tapahtua kannattavasti. Minun tehtäväni on auttaa meitä skaalautumaan kannattavasti erityisesti myynnin ja markkinoinnin alueella, kertoo iLOQin Business Excellence Manager Kassu Vanhala.

– iLOQ on lähtenyt haastamaan perinteistä alaa. Tavoitteemme on olla asiakkaillemme se kumppani, jonka kanssa asioiden tekeminen on kaikista helpointa, Vanhala painottaa.

Asiantuntemusta ja konkretiaa toiminnan kehittämiseksi

iLOQin ja Innofactorin yhteistyö alkoi alkuvuonna 2019, kun Innofactor otti vastuulleen toisen toimittajan kanssa käyttöönotetun Dynamics 365 -järjestelmän ylläpidon ja jatkokehityksen. iLOQ käyttää järjestelmää asiakkuuksien ja myyntiputken hallintaan.

– Innofactorilta on tullut meille osaavat asiantuntijat, hyvää sparria ja konkreettisia ehdotuksia siitä, mitä kannattaisi tehdä. He ovat osanneet tuoda hyvin esiin sen, millaisia vaihtoehtoisia ratkaisupolkuja on olemassa, Vanhala sanoo.

– Myynnille CRM on meidän tärkein yksittäinen järjestelmämme. Myyjät käyttävät sitä joka päivä, Vanhala toteaa.

Power BI -hankkeen avulla myyntiin luotiin reaaliaikainen näkymä

“Innofactor on yhteistyökumppanina luotettava, asiantunteva ja haastaa meitä sopivalla tavalla tekemään asioita paremmin.”

Vanhalan mukaan CRM-järjestelmän käyttäjiltä on tullut paljon positiivista palautetta siitä, miten järjestelmä on muuttunut tukemaan heidän arkeaan entistä paremmin. Kehityspainetta on selvästi ollut ja Innofactorin kanssa tätä kehitystyötä on päästy viemään eteenpäin niin isompien kuin pienempien asioiden osalta.

– Yksi konkreettinen hanke, mikä saatiin nopeassa ajassa maaliin, oli Power BI -hanke. Sen avulla saadaan lähes reaaliaikainen näkymä myynnin tilanteeseen. Tämä näkymä auttaa myyntiä seuraamaan, ovatko he pääsemässä tavoitteisiinsa ja ymmärtämään mitä toimenpiteitä pitäisi tehdä, Vanhala kertoo.

– Innofactor on yhteistyökumppanina luotettava, asiantunteva ja haastaa meitä sopivalla tavalla tekemään asioita paremmin. Näen, että Innofactor pystyy tukemaan meitä kasvussa sekä lyhyellä että pitkällä tähtäimellä, Vanhala toteaa.

Innofactor on johtava pilviratkaisujen ja digitalisaation toteuttaja Pohjoismaissa ja asiakkainamme on yli 1 500 yritystä, julkishallinnon ja kolmannen sektorin organisaatiota. Autamme asiakkaitamme nopeasti ja ketterästi saavuttamaan digitalisaation mahdollistamat hyödyt, kuten parempi asiakaskokemus, kasvanut liiketoiminnan ja työn tuottavuus, sekä parantunut kannattavuus ja kilpailukyky. Innofactorilla on Pohjoismaiden laajin Microsoft-ekosysteemin ratkaisutarjonta ja johtava osaaminen ja meillä työskentelee yli 600 innostunutta ja motivoitunutta huippuasiantuntijaa Suomessa, Ruotsissa, Tanskassa ja Norjassa.
Katso yrityksen tiedot

Lähetä viesti

    Saitko hyvää palvelua?
    Kerro se meille.

    Ilmianna yritys, josta sinulla on hyviä kokemuksia

    Kiitos viestistasi!
    Palaamme assian mahdollisimman pian.