TÄMÄN ASIAKASKOKEMUKSEN ON TUOTTANUT PUOLUEETTOMASTI KOKEMUKSIA.FI
Lue lisääSkanska Konevuokraus toimittaa tuhansia yleiskoneita rakentajalta rakentajalle. Kaluston lähetykset, palautukset ja huoltoilmoitukset tehtiin ennen paperilomakkeilla. Innofactor kehitti Skanska Konevuokraukselle mobiilisovelluksen toiminnanohjaukseen, jonka myötä paperilomakkeiden pyöritys on loppunut kokonaan. Sovellus säästää rahaa sekä työntekijöiden aikaa.
Skanska Konevuokrauksen toimitusjohtaja Tommi Lyytinen kertoo, että yhteistyö Innofactorin kanssa oli alusta asti hyvää ja luottamus oli molemminpuolista. Mobiilisovelluksen kehittämiseen osallistuivat myös työntekijät.
– Innofactorin yhteyshenkilö tutustui toimintaamme ja opiskeli konevuokrausta. Se helpotti projektin läpivientiä, Lyytinen kertaa.
Mobiilisovelluksen luominen vei kokonaisuudessaan neljä kuukautta. Projektin aikana yhteisiä palavereita pidettiin kerran viikossa. Koska Skanska on monikansallinen yritys, yhteistyö ulottui myös Ruotsiin.
– Meillä oli Suomi-Ruotsi -tiimi, jossa Innofactor oli myös mukana, Lyytinen kertoo.
– Aikataulu oli tiukka ja budjetti sovittu. Tässä ei turhia viivästelty, vaan mentiin asiaan heti, Lyytinen jatkaa.
“Olemme päässeet paperilomakkeista kokonaan eroon. Meidän ei tarvitse palkata sitä varten lisäresursseja.”
Innofactorin kehittämän mobiilisovelluksen myötä Skanska Konevuokrauksen tilaus- ja toimitusprosessi nopeutui.
– Olemme päässeet paperilomakkeista kokonaan eroon. Meidän ei tarvitse palkata sitä varten lisäresursseja, Lyytinen sanoo.
– Innofactorista jäi positiivinen kuva. Projektia jouduttiin modifioimaan hieman, jolloin Innofactor vastasi pyyntöihin ja joustavuutta löytyi tarvittaessa, Lyytinen päättää.