TÄMÄN ASIAKASKOKEMUKSEN ON TUOTTANUT PUOLUEETTOMASTI KOKEMUKSIA.FI
Lue lisääHelkama-Auto halusi uusia ja modernisoida vanhoja järjestelmiään aina CRM:stä huollon verkkovaraukseen. Yhteistyössä Innofactorin kanssa saatiin toteutettua Microsoft Office 365:n pohjautuvat järjestelmät, jotka palvelevat kattavasti niin koko yhtiötä kuin asiakkaita.
Helkama-Auto on vuonna 1905 perustettu vanha perheyhtiö, joka toimii Škoda-autojen, -varaosien ja -lisävarusteiden maahantuoja Suomessa.
– Olemme rekisteröintitilastoissa koko ajan joko toisena tai kolmantena, kertoo Helkama-Auton tietohallintojohtaja Lea Taittonen.
Innofactor on toimittanut Helkama-Autolle Microsoft Office 365:n pohjautuvia järjestelmiä. Toteutukseen kuuluvat muun muassa CRM, extranet, huollon verkkovaraus, Power BI sekä moderni käyttöliittymä Vaihtoauto-ohjelmalle.
– Meillä oli tarve modernisoida asioita ja saada uusia järjestelmiä käyttöön. Meillä ei aiemmin ollut lainkaan käytössä varsinaista CRM:ää. Asiakkaat puolestaan kaipasivat mahdollisuutta tehdä varauksia netissä ilman, että heidän tarvitsee jonottaa puhelimessa. Nämä olivat meidän suurimmat tarpeemme, Taittonen sanoo.
– Suurimpana muutoksena tuli Škoda Online eli huollon verkkovaraus. Olemme siitä ylpeitä, Taittonen iloitsee.
“Teemme töitä yhdessä ihan kuin olisimme läheisempiäkin työkavereita. Meillä on yhteinen päämäärä. Niin meillä kuin heilläkin on halu saada palvelut käyttöön ja toimimaan mahdollisimman hyvin.”
Helkama-Auton ja Innofactorin yhteistyö sujuu Taittosen omien sanojen mukaan saumattomasti.
– Teemme töitä yhdessä ihan kuin olisimme läheisempiäkin työkavereita. Meillä on yhteinen päämäärä. Niin meillä kuin heilläkin on halu saada palvelut käyttöön ja toimimaan mahdollisimman hyvin, Taittonen toteaa.
– Oman kokemukseni perusteella voin suositella Innofactoria. Meillä ei ole ollut minkäännäköistä hankausta ja asiat ovat menneet niin kuin on sovittu. Aikatauluissa ja budjeteissa on pysytty. Toivottavasti näin on jatkossakin, Taittonen summaa.