kokemuksia.fi
TÄMÄN ASIAKASKOKEMUKSEN ON TUOTTANUT PUOLUEETTOMASTI KOKEMUKSIA.FI
Lue lisääSaunatalo Oy on Suomen suurin saunarakentaja. Käytännössä yritys toimii rakennusteollisuuden alihankkijana. Saunatalon koko IT-infran hallinta on ulkoistettu ITsProlle. Kun kokonaisuus toimii, voi Saunatalo rauhassa keskittyä olennaiseen, eli omaan liiketoimintaansa.
– Rakennamme saunoja rakennusliikkeille. Liikevaihtomme on vuosittain keskimäärin seitsemän miljoonaa ja työllistämme noin 70 saunarakentamisen ammattilaista valtakunnallisesti. Toimintamme keskittyy valtaosin pääkaupunkiseudulle sekä Tampereen ja Lahden alueelle, kertoo Saunatalon toimitusjohtaja Juha Kananen.
Käytännössä ITsPro toimittaa Saunatalolle tarvittavat tukipalvelut, palomuuripalvelut, konesalipalvelut, langattoman verkon sekä pilvessä toimivan työympäristön. Myös tarvittavat laitteet ja ohjelmistot tulevat ITsProlta.
– Jos esimerkiksi jonkun tietokone hajoaa ja tarvitaan uusi, niin minä tilaan sen ITsProlta. Uusi kone tulee käyttövalmiina suoraan työntekijälle. Homma pelittää aivan loistavasti. Tyypillisesti uusi kone on asennettuna työntekijän käytössä jo seuraavana päivänä, Kananen sanoo.
– Jos koneen kanssa tulee muuten jotain ongelmia, niin kaikilla on myös HelpDeskin numero, jonka kautta ITsPron kaverit voivat jeesata etänä, Kananen jatkaa.
“Palvelu on nopeaa sekä joustavaa, ja tekeminen yrittäjämäistä. ITsProlla ollaan todella hyvin asiakkaan hermolla ja ymmärretään, mitkä asiat vaativat nopeaa reagointia.”
Erityisen tyytyväinen Kananen onkin ollut ITsPron reagointikykyyn sekä ratkaisujen toimintavarmuuteen. Esimerkiksi pilvipohjaisen työympäristön suhteen Saunatalon työntekijät voivat luottaa siihen, että ajankohtaiset tiedot ja päivitykset ovat aina saatavilla eri puolella Suomea.
– Palvelu on nopeaa sekä joustavaa, ja tekeminen yrittäjämäistä. ITsProlla ollaan todella hyvin asiakkaan hermolla ja ymmärretään, mitkä asiat vaativat nopeaa reagointia. He ajattelevat ja ymmärtävät meidän tarpeitamme, Kananen kuvailee.
– IT-asiat ja ITsPron palvelut eivät juuri näy tässä arkisessa tekemisessä. Sehän on vain ihan loistava juttu, koska tällaiset asiat näkyvät vain, jos tulee jotain ongelmia. Yhteistyö on toiminut todella hyvin ja yleensä meidän tarvitsee asioida ITsPron kanssa vain silloin, kun tarvitaan uusi kone. Ongelmia on todella vähän. IT-tuki on helpottanut minun työkuormaani. Kun hommat toimivat, niin me saamme keskittyä olennaiseen, Kananen kiteyttää.