TÄMÄN ASIAKASKOKEMUKSEN ON TUOTTANUT PUOLUEETTOMASTI KOKEMUKSIA.FI
Lue lisääKajaanin Lukko on Abloy-valtuutettu lukkoliike, jonka toiminta keskittyy kiinteistöjen turvallisuuden ja asumisen laadun parantamiseen. Kajaanin Lukko päätti ulkoistaa IT-palvelunsa Kaisanetille, jotta yrittäjä ja työntekijät voisivat keskittyä täysin asiakkaiden palvelemiseen ja tuotteiden kehittämiseen.
– Toimintamme pyörii pitkälti kaikenlaisten koukustojen, verhokiskojen, lukitusten, turvallisuusjärjestelmien ja kamerajärjestelmien ympärillä, kertoo yrittäjä Timo Peussa.
– Olemme tällainen monen tason toimija. Palvelemme asukkaita aina yksittäisistä omakotitaloasukkaista kokonaisiin kerrostaloihin ja talotehtaisiin sekä kaikkia siltä väliltä, Peussa summaa.
IT-palveluiden ulkoistus sai alkunsa siitä, kun Peussa alkoi pohtia kriittisesti omaa ajankäyttöään. Yrittäjän on aina mietittävä sitä, miten jaottelee oman aikansa.
– Mielummin käytän aikaani omiin asiakkaisiimme ja tuotteisiimme kuin siihen, että syvennyn kauhean syvälle johonkin tietokoneen omaan maailmaan. Mielestäni Kaisanetillä on ammattilaiset juuri sitä varten, Peussa painottaa.
– Kaisanet on kasvanut sellaisesta paikallisesta kuparilanka-puhelinliikkeestä aika isoksi järjestelmätoimittajaksi. Se on mielestäni ollut hirveän hyvä ja kovin luonnollinen suunta, Peussa toteaa.
Peussan mukaan Kaisanet on ollut Kajaanin Lukolle hyvin turvallinen kumppani. Kaisanet pitää huolta siitä, että verkkoyhteydet toimivat varmasti ja katkeamattomasti. Erityisen tärkeää verkon toiminta on maksupäätteen kannalta.
– Kaisanetin toiminta on mielestäni laadukasta, paikallista ja ymmärrettävää. Olen tykännyt heiltä saamistamme raporteista. Niistä on päässyt jälkikäteen lukemaan esimerkiksi ilmenneistä ongelmista, niiden syistä ja siitä, mitä niille on tehty, Peussa sanoo.
– Näen tärkeänä sen, että heillä on sellainen henkilöstö, joka on ajantasalla esimerkiksi Microsoftin viimeisistä päivityksistä. Ne hoituvat suoraan heidän kauttaan, eikä minun tarvitse niitä vahtia, Peussa kiittelee.