Kokemuksia.fi kertoo puolueettomasti yritysten asiakkaiden palvelukokemukset. Lue lisää.

Kati Gröhn: “En usko, että olisin muualta välttämättä tällaista palvelua saanut”

kokemuksia.fi

TÄMÄN ASIAKASKOKEMUKSEN ON TUOTTANUT PUOLUEETTOMASTI KOKEMUKSIA.FI

Lue lisää

Jyväskyläläiset Kati Gröhn ja hänen miehensä muuttivat uuteen asuntoonsa vuonna 2012. Sen jälkeen he ovat remontoineet ja muutenkin laittaneet asuntoa omannäköiseksi kodikseen. Kaksi vuotta muuton jälkeen hankki Kati itselleen Kaluste 10:stä Laulumaan uuden moottoroidun sängyn, jonka myötä aiemmin vaivanneet yön aikainen yskiminen ja kuorsaus ovat vähentyneet.

Kati toimii miehensä omaishoitajana. Uuden sängyn hankinta lähti liikkeelle siitä, kun Kati muuton yhteydessä sai oman makuuhuoneensa. Sänkyä etsiessään kierteli Kati omien sanojensa mukaan lähes kaikissa Jyväskylän alueen huonekaluliikkeissä.

– Ristiselkäni on huono ja myös kuorsaus alkoi. Minua usein myös yskitti öisin ja makuulla ollessani paljon. Pari ensimmäistä vuotta nukuin aiemmassa sängyssäni ennen kuin uutta alettiin etsiä, Kati summaa.

Myyjän asiantuntijuus herätti luottamusta

Hyviä tarjouksia tuli useammastakin liikkeestä, mutta ostopäätöstä ei kuitenkaan syntynyt heti. Kaluste 10:iin mennessään ja myyjän, Petteri Kyytisen, kanssa juteltuaan, syntyi Katille luottamuksen tunne.

– Petteri osasi kertoa sänkyjen ja patjojen valinnassa huomioitavista asioista sellaisiakin seikkoja, joita en olisi osannut itse edes kuvitella! Ja että millaisia mahdollisuuksia sitä onkaan. Siitä se luottamuksen tunne syntyi, Kati kuvailee.

“En usko, että olisin muualta välttämättä tällaista palvelua saanut”

“Jos huonekaluliikkeen pääsääntöinen tavoite on säästää rahaa, niin eiväthän he tällaista lähde tekemään. Mutta jos päätavoite on tyytyväinen asiakas, niin sitten mennään näin.”

Sopivaksi sängyksi valikoitui lopulta Laulumaan kotimainen 90 cm leveä UniKOODI-moottorivuode. Uusi sänky toimitettiin Katille kotiin Kaluste 10:n kuljetuspalvelulla. Nyt kun sängyn päädyn saa nostettua ylös, ovat Katia aiemmin vaivanneet kuorsaus ja yskiminen vähentyneet huomattavasti. Samassa yhteydessä kuljetuspalvelu vei aiemman sängyn pois.

– Aamuisin minä joskus nostan myös toisen sängyn päädyn ylös ja nukuin vielä oikein rentouttavat haaveunet, kun sekä ylävartalo että jalat ovat hieman koholla. Koiramme Marttakin tulee siihen usein minun viereeni nukkumaan ja hyvin mahdutaan, Kati naurahtaa.

Liikkeessä testattu ja sopivaksi todettu petauspatja alkoi ajan myötä kuitenkin tuntua Katille turhan kovalta mallilta. Petteri tuli käymään Katin kotona ja katsomaan sänkyä sekä petauspatjaa. Käynnin yhteydessä päädyttiin tilaamaan uusi, pehmeämpi patja.

– Sängystä tulee uuden patjan myötä varmasti nyt ihan huippu! Jos huonekaluliikkeen pääsääntöinen tavoite on säästää rahaa, niin eiväthän he tällaista lähde tekemään. Mutta jos päätavoite on tyytyväinen asiakas, niin sitten mennään näin, Kati kiteyttää.

– En usko, että olisin muualta välttämättä tällaista palvelua saanut!

“He osaavat asiansa!”

Kaluste 10:n myyjiä Kati kuvailee asiantunteviksi eikä turhan tiukkapipoisiksi. Sängyn lisäksi on Kati ostanut Kaluste 10:stä myös nojatuolin ja terassin sohvan. Kaikki tilaukset ovat tulleet ajallaan eikä Kati löydä koko toiminnasta mitään negatiivista sanottavaa.

– He osaavat asiansa! Jos joskus rupeamme uutta sohvaa katselemaan, niin tiedämme mistä sitä lähdemme etsimään, Kati sanoo.

Kaluste 10 on Jyväskylän Kirrissä toimiva huonekaluliike, joka kuluu kotimaiseen Laulumaa-yhteistyöketjuun. Kaluste 10 tarjoaa huonekalujen myynnin lisäksi kotiinkuljetus-, kasaus- ja sisustussuunnittelupalveluita.
Katso yrityksen tiedot

Lähetä viesti

    Saitko hyvää palvelua?
    Kerro se meille.

    Ilmianna yritys, josta sinulla on hyviä kokemuksia

    Kiitos viestistasi!
    Palaamme assian mahdollisimman pian.