Kokemuksia.fi kertoo puolueettomasti yritysten asiakkaiden palvelukokemukset. Lue lisää.

TÄMÄN ASIAKASKOKEMUKSEN ON TUOTTANUT PUOLUEETTOMASTI KOKEMUKSIA.FI

Lue lisää

Kristiina Merikanto: ”Tällaisella matkalla voi olla lomalla ihan satasella heti alusta asti”

Kristiina Merikanto osallistui Kristina Cruisesin Adrianmeren risteilylle heinäkuussa 2017. All Inclusive -risteily sisälsi kaiken tarvittavan aina lennoista risteilyn täysihoitoon ja matkanjohtajan palveluihin. Kristiinan ei matkan aikana tarvinnut huolehtia itse mistään, vaan kaikki oli valmiiksi mietitty ja järjestetty.

Kristiina Merikanto asuu Kaarinassa ihanassa maalaismiljöössä kahden kissansa kanssa. Kristiina työskentelee vakuutusyhtiössä, ja vapaa-ajallaan hän nauttii puutarhanhoidosta, musiikista ja matkustelusta.

– Heinäkuussa 2017 olin viikon All Inclusive -risteilyllä Kristina Cruisesin kautta. Olimme Adrianmerellä, ja reitti oli todella ihana. Meillä oli lennot Dubrovnikiin, josta lähdimme ylöspäin Sloveniaan. Sieltä piipahdimme Kroatiassa ja Italian puolella Venetsiassa. Sen jälkeen tulimme takaisin alas Kroatian rannikkoa pitkin, Kristiina muistelee.

– Matkalla oli kristallinkirkkaat vedet ja kivoja, kauniita vanhoja kaupunkeja. Matkanjohtajamme oli mahtava ja hän osasi kertoa hirveästi kaikesta.

Pienetkin asiat ja toiveet osattiin huomioida

Kristiina lähti risteilylle ilman sen suurempia odotuksia. Matkan aikana hän tutustui muihin suomalaisiin matkustajiin, joiden kanssa vietti päivittäin aikaa. Kristina Cruisesin ja koko laivan henkilökunnalta saamaansa palvelua Kristiina kuvailee huikeaksi.

“Tunsin olevani laivalla ihan kotonani.”

– Meillä synkkasi heti muiden suomalaisten kanssa. Matkanjohtajamme Saura piti meistä todella hyvää huolta. Olen kova uimaan ja kysyin aina uusiin kohteisiin saapuessamme ensimmäiseksi sitä, että missä siellä pääsee uimaan. Saura katsoi minulle sopivat paikat ja totesi, että “jaha, Krisse menee sitten tuonne uimaan”, Kristiina naurahtaa.

– Pienetkin asiat huomioitiin ja ymmärrettiin se, mikä juuri sinulle on tärkeää. Matkanjohtaja oli oikeasti kiinnostunut siitä, mitä kukakin halusi, Kristiina painottaa.

– Palvelu laivalla oli ihan uskomatonta. Ihmettelin sitä, miten he oppivat kahdessa päivässä muistamaan nimeni, vaikka matkustajat vaihtuvat risteilyillä viikoittain. Silti meitä puhuteltiin aina nimellä ja tervehdittiin niin kuin oltaisiin vanhoja tuttuja. Tietysti he ovat palvelun ammattilaisia ja osaavat tämän homman, mutta minä olin tästä todella vaikuttunut. Tunsin olevani laivalla ihan kotonani.

”Minun ei tarvitse miettiä yhtään mitään”

All Inclusive -risteily mahdollisti Kristiinalle sen, ettei hänen tarvinnut risteilyn aikana tai ennen sitä miettiä itse oikeastaan mitään muuta kuin se, kuka hoitaisi hänen kissojaan matkan ajan. Kaikki muu – lennot, kuljetukset, ruoat, juomat, ohjelma ja niin edelleen – oli valmiiksi mietitty ja helposti kerralla etukäteen maksettu.

– Minun ei tarvinnut miettiä yhtään mitään. Kun olin ostanut matkan, niin kaikki oli Helsinki- Vantaalta eteenpäin järjestetty. Tietysti ihmiset varaavat nykyisin matkoja paljon kokonaan itse ja pääsevät silloin ehkä halvemmalla. Harrastan sitä myös itse, mutta toisaalta tässä on sitten se, että tällaisella matkalla voi olla lomalla ihan satasella heti alusta saakka, kun mistään ei tarvitse huolehtia itse.

– Kristina Cruises panostaa palveluun juuri siten, että sinun ei asiakkaana itse tarvitse murehtia, funtsia tai ottaa kauheasti selvää asioista. Sen kun vain menet ja kysyt, niin sieltä tulee vastaus, Kristiina summaa.

Kristina Cruises järjestää erilaisia risteilylomia eri puolille Eurooppaa sekä Pohjois- ja Etelä-Amerikkaan yli 50 eri maahan. Laivoja on yhteensä 28.
Katso yrityksen tiedot

Lähetä viesti

    Saitko hyvää palvelua?
    Kerro se meille.

    Ilmianna yritys, josta sinulla on hyviä kokemuksia

    Kiitos viestistasi!
    Palaamme assian mahdollisimman pian.