Kokemuksia.fi kertoo puolueettomasti yritysten asiakkaiden palvelukokemukset. Lue lisää.

TÄMÄN ASIAKASKOKEMUKSEN ON TUOTTANUT PUOLUEETTOMASTI KOKEMUKSIA.FI

Lue lisää

ROPAX-risteily tarjosi uusia elämyksiä ja positiivisia yllätyksiä

Kotkalainen Väisäsen pariskunta valitsi syyslomamatkansa kohteeksi Saksan. Kristina Cruisesin järjestämä kuuden päivän reissu piti sisällään risteilyn lisäksi myös kierroksen kolmeen Saksan kaupunkiin. Kokeneita matkalaisia sykähdyttivät matkanjärjestäjän asiakasystävällisyys ja uudet, erilaiset elämykset.

Nina ja Ismo Väisänen viettävät lomansa lähes poikkeuksetta matkaillen. Kokemusta on kertynyt aina lähialueen risteilyistä Euroopan kaupunkilomiin ja pidemmälle Aasiaan suuntautuneista matkoista.

– Emme olleet aiemmin vierailleet Saksassa, ja huomasimme loman lähestyessä lehdessä Kristina Cruisesin mainoksen. Minulla oli vuosikymmenten takaa kokemuksia heidän laivoistaan, joten päätimme kokeilla ROPAX-risteilyä, Nina kertoo.

Matka kohti Saksan nähtävyyksiä ja historiaa

“Toiminnasta näki, että matkoja on järjestetty aiemminkin.”

Väisästen valitsema ROPAX-risteily vei pariskunnan kauniiden merimaisemien läpi Saksaan, jossa yhteensä noin 20 hengen risteilyryhmä vietti kolme päivää. Matkan aikana kierrettiin kaupunkeja, tutustuttiin nähtävyyksiin ja kuultiin Saksan historiasta.

– Pääsimme näkemään ja kokemaan niin suurkaupungin kuin pienemmän hansakaupunginkin elämää ja lukuisia nähtävyyksiä. Kierrokset nähtävyyksillä oli järjestetty etukäteen niin, että emme joutuneet jonottamaan mihinkään. Toiminnasta näki, että matkoja on järjestetty aiemminkin, Ismo kehuu.

Asiakaslähtöinen ajattelutapa vakuutti

Matkan hinta-laatusuhde yllätti Ninan ja Ismon positiivisesti. Asiakkaana oli helppo olla, koska kaikki tarvittava oli järjestetty valmiiksi. Innokkaat matkailijat aloittivatkin uuden risteilymatkan suunnittelun jo ROPAX-risteilyn aikana.

– Vaikka risteily ei ollut halvimmasta päästä, hinta-laatusuhde yllätti sisältöön nähden odotuksemme. Risteilyn lisäksi kaikki yöpymiset niin laivassa kuin maissakin kuuluivat hintaan, samoin aamupala ja päivällinen. Nälkä ei päässyt yllättämään, Ismo naurahtaa.

– Laiva oli siisti, puhdas ja hyvin hoidettu. Ruoka oli äärettömän hyvää, ja ystävällinen henkilökunta piti asiakkaista erittäin hyvää huolta. Tunsimme olevamme tärkeitä. Menimme jo risteilyn aikana Internettiin tutustumaan
Kristina Cruisesin tulevaan tarjontaan, Nina muistelee.

Opas pitää huolen matkustajista niin maalla kuin merellä

Erityisenä yksityiskohtana matkaltaan Väisäset muistavat oppaan, joka toivotti matkustajat tervetulleeksi satamassa ja huolehti porukasta koko matkan ajan. Oppaan ansiosta reissu ei tuntunut pitkäveteiseltä missään vaiheessa.

“Saimme niin hyvää palvelua matkaa varatessa, matkan aikana ja sen jälkeen, että palaamme varmasti asiakkaaksi myös uudelleen.”

– Meidät otettiin vastassa satamassa ja saimme heti risteilyohjelman. Laivamatkan aikana pääsimme komentosillalle tapaamaan kapteenia, minkä lisäksi oppaamme järjesti meille arvontaa ja muuta yhteistä ohjelmaa, Nina kertoo.

– Aiempiin risteilykokemuksiimme verrattuna ROPAX oli pidempi, siellä oli enemmän nähtävää, eikä turhaa odottelua ollut missään vaiheessa. Tämä oli täydellisen erilainen matka! Saimme niin hyvää palvelua matkaa varatessa, matkan aikana ja sen jälkeen, että palaamme varmasti asiakkaaksi myös uudelleen, Väisäset päättävät.

Kristina Cruises järjestää erilaisia risteilylomia eri puolille Eurooppaa sekä Pohjois- ja Etelä-Amerikkaan yli 50 eri maahan. Laivoja on yhteensä 28.
Katso yrityksen tiedot

Lähetä viesti

    Saitko hyvää palvelua?
    Kerro se meille.

    Ilmianna yritys, josta sinulla on hyviä kokemuksia

    Kiitos viestistasi!
    Palaamme assian mahdollisimman pian.