TÄMÄN ASIAKASKOKEMUKSEN ON TUOTTANUT PUOLUEETTOMASTI KOKEMUKSIA.FI
Lue lisääAutoliikekonserni Auto-Aritalla on käytössään Line Carrierin matkapuhelinliittymät, puhelinjärjestelmä sekä palvelunumerot. Konsernin liikkeet vastaanottavat vuosittain tuhansia puheluita. Line Carrierin avulla on Auto-Aritan tavoitettavuus parantunut merkittävästi.
Vuonna 2000 toimintansa aloittaneen Auto-Aritan liikkeet ovat osa Catamount-konsernia. Liikkeitä on pääkaupunkiseudun lisäksi Etelä-Karjalassa Lappeenrannassa ja Imatralla sekä Keski-Uudellamaalla Järvenpäässä. Auto-Arita myy vuosittain noin 8000 autoa. Huoltotapahtumia on keskimäärin noin 50 000.
– Yhteistyö Line Carrierin kanssa aloitettiin palvelunumeroiden käynnistämiseksi. Meille tulee yllättävän paljon asiakaspuheluita. Line Carrier toi esiin sen, että palvelunumeroilla voitaisiin palvelua parantaa fiksulla tavalla ja saada mahdollisesti jopa hieman tuottoa palvelunumeron käyttämisestä, kertoo Auto-Aritan toimitusjohtaja Tomi Orava.
Tällä hetkellä Auto-Aritalla puhelinta käyttävät aktiivisesti noin 150 henkilöä. Kaikissa puhelimissa on Line Carrierin matkapuhelinliittymät. Palvelunumeroiden lisäksi Auto-Arita käyttää myös Line Carrierin puhelinjärjestelmää. Palveluiden käyttöönotto sujui hyvin.
“Line Carrier otti projektin haltuun. Emme olisi saaneet itse sitä onnistumaan millään.”
– Line Carrier otti projektin haltuun. Emme olisi saaneet itse sitä onnistumaan millään. He haastoivat meitä miettimään aika paljon sitä, millaiset soittoryhmät yrityksessämme ylipäänsä oli ja niitä laitettiin uusiksi. Line Carrier hoiti kokonaisuutta henkilökuntamme kanssa, eikä minun tarvinnut tehdä sen osalta yhtään mitään, Orava kiittelee.
– Kaupanteon jälkeen Line Carrierin myyjät ovat pitäneet meihin jatkuvasti yhteyttä. He ovat muuttaneet omaa toimintaansa myynnistä enemmän konsultoinnin puolelle, koska haluavat varmistaa, että me käytämme järjestelmää tehokkaasti. He huolehtivat, että osaamme käyttää järjestelmää siten, että saamme siitä kaiken hyödyn irti, hän jatkaa.
“He ovat pitäneet huolen siitä, että yrityksemme on pysynyt kehityksen mukana.”
Palveluiden käyttöönoton jälkeen on Auto-Aritan tavoitettavuus parantunut merkittävästi. Puhelimen käytöstä on myös muodostunut yritykselle käytännössä nollakulu. Line Carrierin palvelu on Oravan mukaan kovalla tasolla.
– Vaikka Line Carrierilla on paljon asiakkuuksia, niin meillä on silti sellainen tunne, että tällainen 150 puhelimen käyttäjä on heille merkittävä asiakas, Orava toteaa.
– He ovat pitäneet huolen siitä, että yrityksemme on pysynyt kehityksen mukana. Puhelimeen vastataan ja sillä uskalletaan soittaa jopa ulospäin.