TÄMÄN ASIAKASKOKEMUKSEN ON TUOTTANUT PUOLUEETTOMASTI KOKEMUKSIA.FI
Lue lisääVille Köngäs muutti perheensä kanssa Espooseen pohjoisemmasta Suomesta muutama vuosi sitten. Hän tahtoo pitää kotiseudustaan kiinni pienillä teoilla. Kotiseutu vaikutti myös sähköntoimittajan valintaan. Villen mukaan Loiste Energian asiakkaana oleminen on ennen kaikkea mutkatonta.
Loiste Energia Oy:n yhdistyi lappilaisen Energiapolar Oy:n kanssa vuonna 2018. Energiapolarin asiakkaiden sähkösopimukset jatkuivat automaattisesti Loiste Energialla.
– Lappilaisuus siellä on säilynyt, ja se on mielestäni hieno juttu. Se oli aikoinaan yksi syy, miksi päädyimme Energiapolarin asiakkaiksi. Eipä se lappilaisuus sieltä mihinkään katoa, vaikka nimi muuttuikin, Ville toteaa.
“Hinnat on katsottu kuntoon ja homma toimii. Tärkeintä on, ettei asioista tarvitse itse murehtia, vaan voi keskittyä olennaiseen.”
– Tässä meidän talossamme on sähkölämmitys ja poistoilmalämpöpumppu. Sähkö tulee Loiste Energialta. Hyvin olemme pärjänneet ja pysyneet lämpiminä, Ville kertoo.
Villen mukaan muutos Energiapolarista Loiste Energiaksi ei ole juurikaan näkynyt asiakkaille. Hän on kuitenkin huomannut Loiste Energialla olevan hyviä asiakasetuja, joita hänenkin perheensä hyödyntää. Myös sähkön hinnoittelu on Villen mukaan kunnossa.
– Hinnat on katsottu kuntoon ja homma toimii. Tärkeintä on, ettei asioista tarvitse itse murehtia, vaan voi keskittyä olennaiseen, Ville pohtii.
Villen ei ole tarvinnut yhteistyön aikana olla mistään syystä yhteydessä mihinkään päin. Kaikki on sujunut vaivattomasti, ja hän voisikin suositella Loiste Energiaa.
– Arjessa riittää touhua muutenkin, niin on hyvä, ettei sähkölaskujen maksamisesta tai sähkön hankkimisesta ylipäänsä tule ylimääräistä vaivaa, Ville tiivistää.