TÄMÄN ASIAKASKOKEMUKSEN ON TUOTTANUT PUOLUEETTOMASTI KOKEMUKSIA.FI
Lue lisääUrheiluvälineitä ja –tarvikkeita myyvä SL-Sport kuuluu Team Sportian ketjuun ja toimii Rovaniemellä. Kivijalkamyymälän ja verkkokaupan järjestelmät tulevat Mediamaestrolta. SL-Sportin toimitusjohtaja Sami Laukkasta ilahduttaa erityisesti se, että kassajärjestelmä toimittaa tiedot suoraan tilitoimistoon, eikä päivä kulu papereita pyöritellessä.
“Ehdottomasti paras asia Maestrossa on se, että kassajärjestelmä toimii hienosti yhteen tilitoimiston kanssa”
– Meillä on 1000-neliöinen kivijalkamyymälä ja avasimme vastikään myös verkkokaupan. Tavoitteenamme on olla Pohjois-Suomen paras urheilukauppa neljän vuoden päästä, kertoo SL-Sportin toimitusjohtaja Sami Laukkanen.
Yritys tekee yhteistyötä Mediamaestron kanssa niin kivijalan kuin verkkokaupankin puolella. Yhteistyö alkoi kesäkuussa 2016 – samoihin aikoihin, kun liike perustettiin Rovaniemelle. Kaupan kaikki järjestelmät tulevat Maestron kautta.
Kun Rovaniemen liikettä perustettiin, oli kassajärjestelmän saaminen asialistalla ykkösenä. Kevättalvella 2017 pystyyn loihdittiin myös verkkokauppa, jota kehitetään jatkuvasti.
– Kassajärjestelmä toimii aika lailla kivuttomasti. Ehdottomasti paras asia Maestrossa on se, että kassajärjestelmä toimii hienosti yhteen tilitoimiston kanssa. Kaikki tiedot menevät suoraan tilitoimistoon. Se vapauttaa omat voimavarat siihen, missä on hyvä. Minulla se on myynti, Sami virnistää.
Kun ohjelmistoa oppii käyttämään oikein, se antaa Samin mukaan kauppiaalle paljon hyödyllistä tietoa.
– Maestro auttoi alussa tosi paljon. Ensimmäisessä inventaariossa oli mukana heidän työntekijänsä. Se meni paremmin kuin hyvin. Järjestelmä on nopea ja helppo käyttää, kun sen oppii, Sami kiittelee.
Samille on tärkeää, että kivijalka ja verkkokauppa kulkevat käsi kädessä, sillä tuotteita myydään samasta varastosta.
– Verkkokauppa synkronoi äärimäisen hyvin kivijalan kanssa. Joissain asioissa on vielä kehitettävää, mutta Maestro on ottanut kehitysideoita hyvin vastaan. Heillä on hyvä palvelukulttuuri ja myös ihmisten tavoitettavuus on hyvää.
Samin mukaan järjestelmä toimii sujuvasti myyntitilanteessa, mikä on asiakkaankin kannalta hienoa.
– Nykypäivän kuluttaja on entistä hintatietoisempi, jolloin oma asiakaspalvelu tulee tärkeäksi. Näen kivijalan ja verkon tulevaisuuden vahvuutena. Asiakaspalvelu on meidän kilpailuetu, ja ehkä meidän verkkokaupassamme on tulevaisuudessa myös chat, Sami suunnittelee.