TÄMÄN ASIAKASKOKEMUKSEN ON TUOTTANUT PUOLUEETTOMASTI KOKEMUKSIA.FI
Lue lisääHotel Haaga Central Parkin toimitusjohtaja Päivi Laine suosittelisi MeetingPackage.comin palveluita kaikille kokoustiloja tarjoaville yrityksille. MeetingPackage.comin Booking Engine helpottaa Hotel Haagan kokousmyyntiä vähentämällä kyselyruuhkaa myyntipalvelussa.
Hotel Haagan kivijalkoja ovat majoitus- ravitsemus- ja kokouspalvelut. Parikymmentä vuotta kansainvälisen ketjun jäsenenä ollut hotelli on toiminut viimeisen vuoden ajan itsenäisesti. Kokousmyynnin apuna hotellissa käytetään MeetingPackage.comin Booking Enginea. Lisäksi Hotelli Haaga on näkyvillä MeetingPackage.comin markkinapaikassa.
– Palvelussa parasta on sen helppokäyttöisyys. Palvelun avulla asiakkaamme voivat helposti varata haluamansa kokoustilan ja kokouspaketit, Laine kuvailee.
– Palvelun käyttöönotosta tuli hyvä mieli, sillä aiemmin vastaavia palveluja ei ollut tarjolla. Kun alkuvaikeudet selätettiin, alkoi yhteistyö sujua oikein hyvin. Kokemus on ollut koko yhteistyön ajan positiivinen, Laine kertoo.
“Kokemus on ollut koko yhteistyön ajan positiivinen.”
Palvelun käyttöönoton hyödyt näkyvät Hotelli Haagassa konkreettisesti kokoustilojen varausten määrän kasvuna. Booking Enginen avulla Hotel Haagan asiakkaat voivat tarkastella hotellin kokoustiloja suoraan hotellin verkkosivujen kautta. Palvelun käyttö tekee kokoustilojen varaamisesta yhtä yksinkertaista kuin hotellihuoneiden varaamisesta.
Laineen mukaan MeetingPackage.comin palveluiden käyttö vähentää kyselyruuhkaa kokousmyynnissä. Hän suosittelisikin yhteistyökumppanin palveluita kaikille kokoustiloja vuokraaville yrityksille.
– MeetingPackage.com on hyvin palveleva yritys. Meihin on oltu yhteydessä aktiivisesti ja mahdollisia ongelmia on ratkottu yhdessä. Heidän kanssaan kaikki on ollut sujuvaa, Laine tiivistää kokemuksensa yhteistyöstä.