TÄMÄN ASIAKASKOKEMUKSEN ON TUOTTANUT PUOLUEETTOMASTI KOKEMUKSIA.FI
Lue lisääVantaalainen Annukka Holm tunnustautuu älypuhelimen suurkäyttäjäksi. Moi Mobiilissa hänet on vakuuttanut yleinen helppous, automaattilaskutus sekä kulutetun datan määrän seuranta.
– Käytän puhelintani ihan kaikkeen, esimerkiksi sosiaalinen media, vaatteet ja ruokaostokset hoituvat sen kautta.. Olen myös aivan hirveä puhelimessa turisija. Kun soitan vähän kauempana asuvalle kaverilleni, niin saatamme valehtelematta puhua neljä tuntia putkeen, Holm paljastaa.
Holm vaihtoi Moi Mobiiliin, jotta hän pystyisi näkemään kulutetun datan määrän reaaliajassa. Muilla operaattoreilla tämä ei ollut mahdollista. Vaihto liittymätyypistä toiseen on tehty mahdollisimman helpoksi.
– Mun Moista vaihdoin kuuden euron liittymän rajattomaan nettiliittymään. Sain tehtyä sen sieltä ihan ilman ongelmia ja uusi liittymä oli voimassa heti. Vaihtaminen ei myöskään maksanut mitään, Holm kertoo.
Moi Mobiilin erikoisuus on se, että veloitus hoidetaan suoraan asiakkaan maksukortilta.
– Saan pari päivää aiemmin ilmoituksen, että tämmöinen lasku ja sitten se raha lähtee tililtä. Olen vähän sellainen huithapeli, niin on hyvä, että veloitus menee automaatisesti, Holm sanoo.
Kokonaisuutena Moi Mobiilin asiakkuutta ei ole tarvinnut katua.
– Olen ollut tosi tyytyväinen, oikeastaan enemmänkin kuin tyytyväinen. Näen datankulutuksen koko ajan ja saan käyttää internetiä niin paljon kuin huvittaa, Holm kiteyttää.