TÄMÄN ASIAKASKOKEMUKSEN ON TUOTTANUT PUOLUEETTOMASTI KOKEMUKSIA.FI
Lue lisääBetset tuottaa rakennusalalle betonialan tuotteita. Tuotteet työmaille kuljettaa Movere. Moveren rooli on vastuullinen, sillä työmaiden aikataulut ovat usein hyvin tiukat. Movere on pystynyt tarjoamaan sellaista palvelua, että Betsetin asiakkaat ovat tyytyväisiä.
Betset tarjoaa erilaisia betoniratkaisuja toimitila-, teollisuus- ja asuinrakennuskohteisiin. Tuotteet ovat pääasiassa elementtejä ja valmisbetonia.
– Asiakkaitamme ovat kaikki Suomen rakennuttajat ja rakennusliikkeet. Meillä on myös yksityisiä asiakkaita, kertoo Betset-yhtiöiden myyntijohtaja Juha Vasara.
– Tällä hetkellä meillä on yhdeksän tehdasta eri paikkakunnilla. Pääasiallinen markkina-alueemme on Suomi, Vasara jatkaa.
Movere kuljettaa Betsetin tuotteet työmaille sovittuna ajankohtana sovitulla tavalla.
– Se on oikeasti vastuullinen rooli. He vastaavat meidän edustamisestamme työmaalla. Toisaalta työmaalla on runkoaikataulussa usein erittäin kiihkeä tahti. Jos elementtiä ei saada työmaalle oikeaan aikaan, niin käytännössä työ silloin pysähtyy, Vasara painottaa.
– Movere on jo useamman vuoden hoitanut useita tehtaitamme. Tälläkin hetkellä yhtä tehdasta ollaan siirtämässä Moveren palveluiden piiriin. Yritämme tuoda kaikki toiminnot pitkälti yhdelle kumppanille. Se on sekä asiakkaille että meille helpompi, kun on yksi kumppani, jonka kanssa toimia, Vasara toteaa.
“Movere on ollut hyvä yhteistyökumppani. He ovat pystyneet vastaamaan nykypäivän vaatimuksiin esimerkiksi turvallisuusasioiden ja tiukkojen aikataulujen suhteen.”
Vasara kokee, että Betset on saanut Moverelta hyvää palvelua. Ennen kaikkea Betsetille on tärkeää se, että heidän asiakkaansa on tyytyväinen. Asiakkaan kokemuksen kautta määräytyy myös Betsetin oma tyytyväisyys.
– Jos asiakkaamme on tyytyväinen, niin mekin olemme, Vasara sanoo.
– Movere on ollut hyvä yhteistyökumppani. He ovat pystyneet vastaamaan nykypäivän vaatimuksiin esimerkiksi turvallisuusasioiden ja tiukkojen aikataulujen suhteen. He ovat pystyneet antamaan sellaista palvelua, että asiakkaamme ovat olleet tyytyväisiä, Vasara summaa.