TÄMÄN ASIAKASKOKEMUKSEN ON TUOTTANUT PUOLUEETTOMASTI KOKEMUKSIA.FI
Lue lisääMessu- ja tapahtuma-alan yritys Fair Factory tuottaa vuosittain reilut 500 erilaista projektia. Avaimet käteen -periaatteella tuotettu palvelu kattaa kaiken suunnittelusta toteutukseen. Netellon tekemä verkkosivujen uudistus ja hakukoneoptimointi ovat yhdessä saaneet aikaan sen, että Fair Factory saa verkkosivujensa kautta nyt kuukausittain noin kymmenen uutta liidiä.
– Projektimme koostuvat pääosin messuista ja tapahtumista. Teemme myös mittatilauskalusteita ja esimerkiksi myymälöiden tai toimistojen sisustusprojekteja, kertoo Fair Factoryn asiakkuusjohtaja Tuulia Holopainen.
– Asiakkaamme saavat meiltä avaimet käteen -palvelua. Meiltä saa koko projektinhallinnan aina suunnittelusta toteutukseen ja rakentamiseen, Holopainen jatkaa.
Netello toteutti Fair Factorylle verkkosivujen uudistuksen. Samassa yhteydessä tehtiin myös hakukoneoptimointia.
– Meillä oli aiemmin ollut nettisivut, joilla ei kuitenkaan ollut kovin paljoa kävijöitä. Silloin emme myöskään saaneet niiden avulla kovinkaan paljon liidejä, Holopainen kertoo.
– Päädyimme Netelloon osaksi juuri sen takia, että heistä tuli sellainen vaikutelma, että he ovat ammattilaisia ja tietävät, mitä tekevät. Heidän referenssinsä olivat myös todella hyvän näköisiä, Holopainen muistelee.
“Sivumme ovat meille vähän niin kuin yksi myyjä. Se on meille siis hyvin tärkeä asia, että nettisivut ovat kunnossa.”
Uudet verkkosivut ovat olleet käytössä nyt noin puoli vuotta. Sen aikana kävijämäärät ovat selvästi lisääntyneet. Jos kävijöitä oli kuukausittain aiemmin muutamasta sadasta tuhanteen, on heitä nyt tuhannesta kahteen tuhanteen. Sen lisäksi myös liidejä tulee nyt huomattavasti enemmän – noin 10 kappaletta kuukaudessa. Se on aiempaan tilanteeseen verrattuna jopa kymmenkertainen määrä.
– Yksi tärkeä asia projektin sujuvuuden kannalta oli se, että me saimme todella hyvät ohjeet siitä, kuinka sisältöä kannattaa verkkosivuille tuottaa ja minkälaisia asioita sivuilta pitäisi löytyä. Sivumme ovat meille vähän niin kuin yksi myyjä. Se on meille siis hyvin tärkeä asia, että nettisivut ovat kunnossa, Holopainen painottaa.
– Kyllä meillä porukka yllättyi todella paljon siitä, kuinka hyvin meillä on uusien sivujen kanssa mennyt. Olemme saaneet niiden kautta muutamia isompia kauppoja. Uudet nettisivut ovat siis olleet todella hyödyllinen investointi, Holopainen toteaa.