TÄMÄN ASIAKASKOKEMUKSEN ON TUOTTANUT PUOLUEETTOMASTI KOKEMUKSIA.FI
Lue lisääSuomalaista perinneruokaa tarjoavalla Säräpirtti Kippurasarvella ja Oma Säästöpankilla on yhteistä historiaa yli 40 vuotta. Säräpirtin yrittäjä on perheineen myös Oma Säästöpankin henkilöasiakkaita. Aito kiinnostus asiakasta kohtaan, helppous ja järjestelmällisyys ovat syitä, joka on saanut Säräpirtin ja perheen pysymään Oma Säästöpankin asiakkaina näin pitkään.
Yrittäjä Esko Hietaranta muistelee olleensa Oma Säästöpankin asiakas jo vauvasta asti, kun vanhemmat liittivät hänet asiakkaaksi.
– Oma Säästöpankki haluaa olla perheen ja yrittäjän arjessa mukana. Oma Säästöpankki tukee lasteni harrastuksia ja se on oikeastaan avannut silmiä siltä kannalta, että pankki haluaa myös tulevaisuudessa palvella perhettäni ja jälkikasvuamme, tulee heistä sitten yrittäjiä tai kilpaurheilijoita, Hietaranta kertoo hymyillen.
Säräpirtti Kippurasarvi on perustettu vuonna 1978 Lemille. Hietarannan vanhemmat perustivat yrityksen ja sukupolvenvaihdos tehtiin vuonna 2004.
– Yrityspuolella Oma Säästöpankki on rahoittanut sukupolven vaihdoksen ja kaikki investoinnit ja mitä muuta. Yksityispuolelta asuntolainat, sijoitusasunnot ja lasten urheiluharrastuksen, Hietaranta luettelee.
Vaikka Lemin konttori lopetti toimintansa pari vuotta sitten, ei se ole muuttanut Hietarannan mukaan mitään. Yhteistyö ja palvelut toimivat täysin samalla tavalla ja heillä on oma yhteyshenkilö.
– Saa kiinni puhelimitse, sähköpostilla, verkossa. Myös lakipalvelut ovat olleet helposti ja nopeasti saavutettavissa, Hietaranta kehuu.
Yrityksen kannalta on tärkeää, että pankkiin ja sen palveluihin voi luottaa. Hietaranta kertoo arvostavansa Oma Säästöpankin nopeaa reagointia ja asioiden sujuvuutta.
– Voin sanoa rehellisesti, että pankki on ollut niin monessa mukana, että jos Oma Säästöpankkia ei olisi, se olisi melkein kuin yksi perheenjäsen puuttuisi. Se on siihen verrattavissa suoraan, Hietaranta summaa.