Kokemuksia.fi kertoo puolueettomasti yritysten asiakkaiden palvelukokemukset. Lue lisää.

TÄMÄN ASIAKASKOKEMUKSEN ON TUOTTANUT PUOLUEETTOMASTI KOKEMUKSIA.FI

Lue lisää

Kim Casén, CGI: ”Service-Flow’n asiantuntemus on maailmanluokkaa”

Digitalisaatio on tuonut tullessaan huomattavia muutoksia viimeisten vuosien aikana, ja globaalisti useissa maissa toimiva CGI auttaakin asiakkaitaan juuri näiden muutosten aallokossa. Jo yli vuoden jatkunut yhteistyö Service-Flow’n kanssa takaa, että projektit hoituvat nyt entistä saumattomammin niin Suomessa kuin ulkomaillakin.

– CGI Suomi auttaa yrityksiä digitalisaatiomuutoksessa. Teemme heille erilaisia konsultaatio- ja ulkoistuspalveluita, ja olemme nykyään myös laajalti konsultoimassa liikkeenjohtoa. Autamme yrityksiä pärjäämään tässä muuttuvassa maailmassa, kertoo Kim Casén, CGI Suomen Director Consulting Services.

Palveluhallinnan sujuvoittamiseksi CGI ja Service-Flow aloittivat kesällä 2017 yhteistyön, joka sisältää järjestelmän myyntiä, konsultointityötä sekä käyttöönottoprojekteja asiakkaille.

– Käytämme ONEiOa myös meillä sisäisesti. Se muodostaa muiden nykyaikaisten palveluhallintateknologioiden kanssa hyvän yhtälön, ja siksi olemme valinneet Service-Flow’n strategiseksi kumppaniksemme palveluhallintaan, Casén kuvailee.

cgitoimisto

ONEiO vastaa myös kansainvälisiin tarpeisiin

Ennen integraatioprojektit olivat paitsi aikaa vieviä, myös haastavia. Yhteistyö Service-Flow’n kanssa onkin muuttanut arkea merkittävästi, sillä CGI pystyy nyt tarttumaan uusiin projekteihin entistä nopeammin.

– Palvelu on hyvin suoraviivainen. Pystymme helposti arvioimaan työmääriä sen avulla ja pitämään lupauksemme. ONEiO on helpottanut tekemistämme huomattavasti, Casén toteaa.

ONEiO vastaa myös globaalin yrityksen tarpeisiin, ja järjestelmää onkin esitelty myös muissa CGIn yksiköissä.

– Konkreettiset hyödyt näkyvät vielä selvemmin ulkomailla, missä tunnettuus on usein rajallisempi. Vastaanotto on ollut erityisen hyvä, Casén lisää.

”Teemme tästä yhteisen tarinan”

“Service-Flow tuntee tämän alan ongelmakohdat, ja heillä on suuri palo ratkaista nämä ongelmat niin, että asiat toimivat jatkossa jouhevammin ja palveluhallintaintegraatioiden rakentamisesta tulee mahdollisimman nopeaa.”

Sujuvuus ja toimivuus ovat yhteistyön kulmakiviä, ja projekteja on helppo arvioida ja toteuttaa, kun kumppanina on luotettava taho.

– Pystymme toimimaan yhdessä todella ketterästi ja tiedämme, että saamme heiltä tukea etenkin silloin, kun menemme Suomen rajojen ulkopuolelle. Teemme tästä CGIn ja Service-Flow’n yhteisen tarinan, Casén kertoo.

– Service-Flow tuntee tämän alan ongelmakohdat, ja heillä on suuri palo ratkaista nämä ongelmat niin, että asiat toimivat jatkossa jouhevammin ja palveluhallintaintegraatioiden rakentamisesta tulee mahdollisimman nopeaa. Servive-Flow’n asiantuntemus on maailmanluokkaa, Casén kiteyttää lopuksi.

casen

ONEiO automates your service integration delivery and management jobs. The all-inclusive iPaaS is designed for Enterprise Service Management Professionals. Focus on your core business – not on integrations.
Katso yrityksen tiedot

Lähetä viesti

    Saitko hyvää palvelua?
    Kerro se meille.

    Ilmianna yritys, josta sinulla on hyviä kokemuksia

    Kiitos viestistasi!
    Palaamme assian mahdollisimman pian.