TÄMÄN ASIAKASKOKEMUKSEN ON TUOTTANUT PUOLUEETTOMASTI KOKEMUKSIA.FI
Lue lisääHelsingin LVIS-Säätölaitepalvelu Oy toteuttaa rakennusautomaatio- ja sähkötöitä. Kiinteistöautomaation osalta yritys käyttää Oumanin erilaisia järjestelmiä. Oumanin valintaan ovat vaikuttaneet niin suomalaisuus kuin myös hyvä asiakaspalvelu sekä tekninen tuki. Järjestelmät ja laitteet ovat helppokäyttöisiä asentajien lisäksi myös asiakkaille.
– Asiakkaat tilaavat meiltä huoltotöitä, rakennusautomaation automaatiotöitä sekä sähkötöitä, summaa Helsingin LVIS-Säätölaitepalvelulla automaatio-ohjelmoijana työskentelevä Jesse Kallberg.
“Ouman sopii meille parhaiten suomalaisuutensa sekä hyvän asiakaspalvelunsa ja teknisen tukensa ansiosta.”
Ouman ja Helsingin LVIS-Säätölaitepalvelu Oy ovat tehneet yhteistyötä pitkään. Viimeisen parin vuoden aikana yhteistyötä on tehty aiempaa aktiivisemmin. Käytännössä Ouman tarjoaa Helsingin LVIS-Säätöpalvelulle Kallbergin mukaan luotettavan järjestelmän.
– Jos asiakkaalla on esimerkiksi huono tai rikkinäinen ilmanvaihtojärjestelmä, niin teemme heille Oumanin avulla entistä hienomman, paremman ja energiatehokkaamman järjestelmän. Säädämme valmiin kokonaisuuden asiakkaan tarpeiden mukaan, Kallberg kertoo.
– Olemme joskus miettineet muitakin vaihtoehtoja, mutta Ouman sopii meille parhaiten suomalaisuutensa sekä hyvän asiakaspalvelunsa ja teknisen tukensa ansiosta, Kallberg toteaa.
Helsingin LVIS-Säätölaitepalvelu toteuttaa vuosittain keskimäärin noin 30 projektia, joissa kaikissa käytetään Oumanin järjestelmiä. Oumanin tekniset asiantuntijat ovat aina tarvittaessa apuna ja korjaavat myös mahdollisia virheitä. Erityistä kiitosta Ouman saa helppokäyttöisistä järjestelmistään ja laitteistaan.
– Asiakkaiden on helppo käyttää laitteita. Se on ollut meille ehkä tärkein asia. Nyt meidän ei tarvitse käydä kohteessa uudelleen ja uudelleen sen takia, että asiakkaat eivät tiedä, mitä tekevät. He osaavat käyttää laitteita käytännössä jo ilman mitään käyttökoulutusta. Laitteiston helppokäyttöisyydestä on tullut paljon palautetta myös asiakkailta itseltään, Kallberg kiittelee.
– Olemme yhteistyössä tyytyväisiä Oumanin asiakaspalveluun ja tekniseen tukeen. He osaavat myydä ja tarjota meille sopivia ratkaisuja. Kerromme Oumanille, mitä asiakas haluaa ja Ouman kertoo meille, mitä meidän kannattaisi tilata, Kallberg jatkaa.
– Arkemme on muuttunut helpommaksi Oumanin myötä. Meillä on vähemmän sellaisia tietyntyyppisiä teknisiä vikoja, mitä on ollut aiemmin muissa järjestelmissä, Kallberg painottaa.