TÄMÄN ASIAKASKOKEMUKSEN ON TUOTTANUT PUOLUEETTOMASTI KOKEMUKSIA.FI
Lue lisääMuovituotteita valmistavalla Plastexilla käytössä oleva OWS:n EDI-palvelu sujuvoittaa tuotteiden tilaus- ja toimitusketjua. OWS Finland vastaa Plastexin sanomaliikenteen valvonnasta ja toimivuudesta. Plastexin toimitusjohtaja Lauri Ant-Wuorinen toivoo yhteistyön jatkuvan myös tulevaisuudessa.
Vuonna 1936 perustettu Oy Plastex Ab valmistaa muovituotteita sekä yksityishenkilöiden että teollisuuden tarpeisiin. Yrityksen tuotevalikoimaan kuuluu muun muassa kanistereita, kastelukannuja ja äyskäreitä. Ant-Wuorisen mukaan OWS Finland Oy:n palvelut ovat nopeuttaneet Plastexin tuotteiden matkaa kauppojen hyllyille.
– OWS:n toiminnassa olen arvostanut etenkin nopeutta ja asiakaslähtöisyyttä, Ant- Wuorinen kertoo.
– Yhteistyössä ollaan vasta polun alussa. Meillä Plastexilla pyritään jatkossa tuomaan kaikki avainasiakkaat digitaalisen tiedonvälityksen piiriin, Ant-Wuorinen sanoo.
“OWS:n toiminnassa olen arvostanut etenkin nopeutta ja asiakaslähtöisyyttä”
Ant-Wuorinen uskoo kaupankäynnin perusprosessien digitalisoituvan myös jatkossa, minkä vuoksi hän näkee OWS:n palveluille olevan tarvetta tulevaisuudessakin. OWS:n palveluiden käytön hyödyt näkyvät Plastexin arjessa jo nyt keskusliikkeiden välisen kaupankäynnin tehostumisena.
– Uskon, että yritysten välinen saumaton yhteistyö auttaa selviytymään globaalissa kilpailussa. Me tarvitsemme OWS:n digitaalisen tiedonvälityksen palveluita saadaksemme tuotteemme kaupan hyllylle, Ant-Wuorinen pohtii.
Ant-Wuorisen mukaan ei ole yhdentekevää, millainen tausta ja arvot yhteistyökumppanilla on. Yhteistyökumppania valitessa Plastexilla kiinnitettiinkin huomiota siihen, että OWS on suomalainen perheyritys. Yritysten välinen yhteistyö on sujunut ongelmitta.
– Kaikki sujuu hyvin silloin, kun korviini ei kantaudu valituksia. Olen hyvin tyytyväinen OWS:n toimintaan, Ant-Wuorinen tiivistää kokemuksensa.