TÄMÄN ASIAKASKOKEMUKSEN ON TUOTTANUT PUOLUEETTOMASTI KOKEMUKSIA.FI
Lue lisääPaytrailin shop-in-shop yhdistää eri osapuolten tuotteiden ja palvelujen myynnin ja sen seurannan kätevästi yhteen kauppapaikkaan. Samalla se tekee asioinnin kuluttajillekin helpoksi ja joustavaksi.
Eventilla on verkossa toimiva tapahtumanhallintajärjestelmä, jolla yritykset ja yhteisöt saavat järjestettyä tapahtumansa lipunmyynnin ja ilmoittautumisten vastaanottamisen. Tapahtumasivun ulkoasun saa luotua aina oman brändin mukaiseksi. Eventilla Oy:n toimitusjohtaja Pekka Huttunen kertoo yrityksen käyttäneen Paytrailin shop-in-shop-ratkaisua nyt jo useamman vuoden ajan. Palvelun käyttöönotto perustui selviin käytännön hyötyihin Eventillan asiakkaille.
– Shop-in-shop ratkaisee etenkin meidän pienille ja keskisuurille yrityksille tapahtumamaksujen, pääsylippujen ja kurssimaksujen vastaanottoa sekä automatisoi kaiken siihen liittyvän talousdatan, Huttunen kertoo.
Shop-in-shop tekee ostamisen myös kuluttajille helpoksi, kun kaikki tarvittava löytyy samasta verkkokaupasta ja eri myyjien tuotteiden tai palvelujen maksaminen onnistuu sekin keskitetysti. Shop-in-shopissa palvelun ylläpitäjänä toimiva pääkauppias luo kullekin alakauppiaalle erillisen tilinsä, jolloin kuluttajien maksut jakautuvat automaattisesti oikeille kauppiaille.
Paytrailin shop-in-shop on ulospäinkin saumaton palvelu, sillä Eventilla-järjestelmässä tapahtumiin ilmoittautuville kuluttajille se näkyy valitusta maksutavasta riippumatta samanlaisena kuin muutkin verkkomaksupalvelut. Eventillalle ja heidän asiakkailleen shop-in-shop on puolestaan selkeyttänyt ja suoraviivaistanut ilmoittautumisten ja myynnin seuraamista sekä mahdollisten asiakaspalautusten käsittelyä.
– Meillä ja alakauppiailla on nyt selkeä yhteinen näkymä siitä, mitä maksuja on mennyt järjestelmän kautta ja mihin tapahtumiin ne kuuluvat. Tarvittaessa palautusten hoitaminen on myöskin hyvin helppoa, Huttunen toteaa.
Shop-in-shop tehostaa maksujen seurantaa, tarkentaa myynnin reaaliaikaista ennakoimista ja ehkäisee mahdollisia virheitä. Automatisointi ja palautusten helpottaminen säästävät lisäksi kustannuksia sekä pääkauppiaalle että alakauppiaille.
Eventillalla on pitkä kokemus Paytrailistä, sillä se oli ollut yrityksen käytössä jo yli kymmenen vuotta ennen shop-in-shop-palvelun käyttöönottoa. Siltä pohjalta odotukset uutta ratkaisua kohtaan olivat Huttusen mukaan korkealla. Käytäntö on kuitenkin osoittanut, ettei Paytrail pettänyt tälläkään kertaa.
– Täytyy kyllä sanoa, että ne odotukset on täytetty ja homma on mennyt hyvin mallikkaasti. Enää ei tarvitse puuttua maksutilanteisiin, tilitysraportteihin tai mihinkään muuhunkaan, mikä liittyy maksuihin, vaan automaatio hoitaa ne kaikki taustalla.
Shop-in-shopista Eventilla on saanut ratkaisun, joka helpottaa ja tehostaa niin omaa kuin asiakkaidenkin toimintaa sekä palvelee kuluttajia entistä paremmin. Huttunen näkeekin ratkaisun kaikin puolin tervetulleena lisänä Paytrailin muutenkin luotettavasti toimivaan kokonaisuuteen.
– Me kyllä voimme suositella Paytrailiä kaikille kauppiaille, jotka arvostavat helppokäyttöisyyttä ja palvelun luotettavuutta. Miksi harkita mitään muuta, kun on toimiva ja hyvä palvelu olemassa?