TÄMÄN ASIAKASKOKEMUKSEN ON TUOTTANUT PUOLUEETTOMASTI KOKEMUKSIA.FI
Lue lisääNarvi on pitkän historian omaava yhtiö, jonka tuoteperhe koostuu sauna- ja kiuastuotteista, tulisijatuotteista sekä takkaluukuista. Pinus vastaa Narvin IT-infran ylläpidosta. Käytännössä Pinus pitää ennakoivasti huolta siitä, että kaikki toimii.
Narvin tarina alkaa vuodesta 1937, jolloin yritys perustettiin Rauman Lappiin. Edelleen, yli 80 vuotta myöhemmin, kaikki Narvin tuotteet valmistetaan samalla paikkakunnalla.
– Meille tärkeä arvo on, että olemme kokonaan kotimainen toimija. Kuluttaja voi luottaa siihen, että saa meiltä käsiinsä avainlipputuotteen, painottaa Narvin toimitusjohtaja Arto Sainio.
“Tässä on kyseessä paikallinen osaaja. Pinuksen edustaja on hyvin nopeasti paikalla, jos meillä on jokin ongelmatilanne.”
Sopivaa yhteistyökumppania valitessaan Narvi vakuuttui Pinuksen ammattitaitoisuudesta sekä kyvystä vastata IT-infran ylläpidosta. Myös paikallisuus oli merkittävä tekijä. Nopeat vasteajat ovat Narvin toiminnan kannalta oleelliset.
– Tässä on kyseessä paikallinen osaaja. Pinuksen edustaja on hyvin nopeasti paikalla, jos meillä on jokin ongelmatilanne, Sainio kertoo.
– Meillä on omat palvelimet. He pitävät ennakoivasti huolta siitä, että järjestelmät toimivat. Tarvittaessa he huoltavat ja korjaavat ne. Sopimukseen kuuluu myös työasematuki eli kaikkien henkilökohtaisten tietokoneidemme softien ylläpito, Sainio jatkaa.
Narvi on ollut tyytyväinen Pinukselta saamaansa palveluun. Kun kaikki toimii suunnitellusti, on yhteistyö hyvin huomaamatonta. Sainion korviin ei ole kantautunut talon sisältä reklamaatioita siitä, että järjestelmissä olisi ongelmia.
– Se on iso juttu. Pinus ymmärtää, että olisi katastrofi, jos järjestelmämme olisivat nurin vaikka kesken päivää. He pitävät ennakoiden huolen siitä, ettei täällä jouduta liemeen, Sainio kiittelee.
– Voin kyllä varauksetta suositella Pinusta, Sainio kiteyttää.