kokemuksia.fi
TÄMÄN ASIAKASKOKEMUKSEN ON TUOTTANUT PUOLUEETTOMASTI KOKEMUKSIA.FI
Lue lisääEspoolaisen rivitaloyhtiö As Oy Keskiyöntie 17 autotallirakennusten aluskatteet olivat uusimisen tarpeessa. Tekijäksi valikoitui Uudellamaalla toimiva Pinnoitusmestarit Oy. Remontin myötä kuntoon tulivat paitsi aluskatteet, myös autotallien kattorakenteet.
– Vedeneristeet olivat siinä kunnossa, että oli aika puuttua asiaan ennen kuin ongelmia tulee, kertoo remontin lähtökohdista taloyhtiön hallituksen puheenjohtaja Sami Oja.
Taloyhtiö etsi urakan tekijäksi yritystä, joka uusisi autotallien aluskatteet siten, että vanhat kattotiilet voisi säästää ja käyttää uudelleen aluskatteen uusimisen jälkeen. Pinnoitusmestarit erottuivat kilpailutuksessa, koska he olivat valmiita toteuttamaan urakan taloyhtiön toivomalla tavalla.
“Vedeneristeet olivat siinä kunnossa, että oli aika puuttua asiaan ennen kuin ongelmia tulee.”
Remontti alkoi autotallin kattorakenteiden tarkastuksella. Alkukatselmuksessa kävi ilmi, että pelkkä aluskatteen uusiminen ei olisi riittävä toimenpide, koska vettä oli jo päässyt läpi, ja kattorakenteissa oli kosteusvaurioita ja rakenteellisia ongelmakohtia.
Pinnoitusmestarit toivat havaitut ongelmakohdat esiin ja ehdottivat niiden korjaamista ennen varsinaista, suunniteltua remonttia. Lisätöiden osalta Pinnoitusmestarit tekivät myös kustannusarvion, joka taloyhtiöön mukaan piti paikkansa remontin valmistuttua.
Remontin aikana autotallien kostuneet kattorakenteet sekä aluskatteet uusittiin, jonka jälkeen vanhat kattotiilet siirrettiin takaisin paikoilleen.
“Heidän puheista ja toimintatavoista käy ilmi asiakkaan huomioon ottaminen ja asiakaslähtöisyys. Heidän vastuullista toimintatapaansa kuvaa, että he olivat hyvin avoimia työn laadun osalta.”
Taloyhtiön alkuperäinen tarve ryhtyä urakkaan oli selkeä – vesieristeiden kuntoon oli puututtava. Remontin myötä tämä ongelmakohta korjaantui, minkä lisäksi myös alta paljastuneet kostuneet rakenteet on nyt korjattu.
Pinnoitusmestareiden toiminnassa taloyhtiö on tyytyväinen asiakaslähtöisyyteen, joka toiminnasta välittyy. Tämä näkyi remontin kilpailutusvaiheessa siten, että taloyhtiön toiveita remontin toteutustavasta kunnioitettiin. Urakan edetessä taloyhtiölle perusteltiin tehtävät ratkaisut.
– Heidän puheista ja toimintatavoista käy ilmi asiakkaan huomioon ottaminen ja asiakaslähtöisyys. Heidän vastuullista toimintatapaansa kuvaa, että he olivat hyvin avoimia työn laadun osalta.