TÄMÄN ASIAKASKOKEMUKSEN ON TUOTTANUT PUOLUEETTOMASTI KOKEMUKSIA.FI
Lue lisääTekstiilipalveluja toimittava Lindström Oy on 170 vuoden iällään vanhimpia yhä toimivia suomalaisia yrityksiä. Lindström tarvitsee toimintansa tueksi laajan kattauksen erilaisia logistiikkapalveluja, joista Posti on Suomessa vastannut vuodesta 2010 lähtien.
Lindströmin ja Postin yhteistyö on laajaa, pitäen sisällään perinteiset posti- ja pakettipalvelut, varastointipalvelut, tulostuspalveluja, ostolaskujen skannauspalveluja sekä OpusCapitan tuottamat verkkolaskujen välityspalvelut.
– Vuonna 2010 toiminnan kasvaessa totesimme, että varastotoiminnot eivät ole ydinliiketoimintaamme, joten päätimme ulkoistaa ne, Lindströmin osto- ja logistiikkajohtaja Ismo Nastamo kertoo.
– Keskeiset kriteerit olivat kustannustaso, palvelun laatu ja palveluasenne. Postin tarjoama palvelu vastasi parhaiten tarpeitamme, hän valottaa.
Nastamo kuvailee Postia asiakaslähtöiseksi yritykseksi, joka haluaa kehittää toimintojaan asiakkaan tarpeiden perusteella.
“Heidän kanssaan pystymme löytämään parhaat mahdolliset ratkaisut.”
– He miettivät, miten asiakkaat voisivat kehittää omaa toimintaansa ja tekevät aktiivisesti ratkaisuehdotuksia, jotta yhteistyö sujuisi entistä paremmin, Nastamo kehuu.
– Olemme esimerkiksi pystyneet muuttamaan eri prioriteettijärjestyksellä olevien toimitusten toimitusaikoja. Näin on saatu optimoitua kustannuksia suhteessa siihen lisäarvoon, mitä kuljetusten nopeus tuottaa, hän jatkaa.
Palvelut myös joustavat asiakkaan tarpeiden mukaan.
– Lindströmillä sekä sisään tulevan että ulos lähtevän volyymin määrä vaihtelee hyvin paljon vuodenaikojen mukaan. Käyttäessämme Postin ostopalvelua, maksamme vain käyttämistämme palveluista, Nastamo toteaa.
Positiivisten kokemusten perusteella Postin palveluja voi suositella myös muille yrityksille.
– Heidän kanssaan pystymme löytämään parhaat mahdolliset ratkaisut. Olemme valmiit suosittelemaan Postia, mikäli asiakkaan tarpeet ovat vastaavia kuin Lindströmillä, Nastamo päättää.