TÄMÄN ASIAKASKOKEMUKSEN ON TUOTTANUT PUOLUEETTOMASTI KOKEMUKSIA.FI
Lue lisääVitec Futursoft on vuonna 1998 perustettu auto- ja teknisen alan tietotekniikkaan erikoistunut ohjelmistovalmistaja. Toiminta keskittyy ERP-toiminnanohjausjärjestelmien kehittämiseen pk-yrityksille Suomessa, Ruotsissa ja Virossa. PostNord Strålfors tarjoaa Vitec Futursoftin asiakkaille kustannustehokkaat ja helppokäyttöiset laskutuspalvelut.
Vitec Futursoftin tärkeimpiä asiakasryhmiä ovat korjaamot sekä varaosa- ja koneliikkeet.
– Olemme markkinajohtaja omassa segmentissämme, toteaa Vitec Futursoftin toimitusjohtaja Mikko Pohjanharju.
Toiminnanohjausjärjestelmän tavoitteena on ennen kaikkea helpottaa Vitec Futursoftin asiakkaiden työskentelyä. Tärkeintä on se, että asiakas voi keskittyä olennaiseen – eli yrityksensä pyörittämiseen.
– Pyrimme siihen, että ohjelmistossamme ovat kaikki ne ominaisuudet, mitä asiakkaamme voi tarvita, liittyivät ne esimerkiksi asiakas- tai tuotehallintaan, työnohjaukseen, ajanvaraustoimintoihin tai tilauksiin. Tai vaikkapa tehokasta työtä ohjaaviin sovelluksiin, ajoneuvojen tietopankkeihin tai viestintäkanaviin. Kun kaiken saa samasta paikasta, säästyy sekä aikaa että rahaa, Pohjanharju summaa.
Olennaista kokonaisuuden kannalta on myös se, että Futursoft valitsee itselleen parhaat mahdolliset yhteistyökumppanit. Laskutus- ja ostolaskupalveluiden osalta yhteistyötä tehdään PostNord Strålforsin kanssa.
– Strålforsin We Mail -palvelun avulla tarjoamme asiakkaille niin kustannustehokkaan kuin nopeasti käyttöönotettavan laskutuksen, joka mahdollistaa sekä paperi- että verkkolaskujen lähetyksen helposti suoraan järjestelmästämme. Myös vakuutusyhtiöiden laskut lähtevät oikeassa muodossa suoraan palvelumme kautta, kertoo Vitec Futursoftin myyntijohtaja Raidi Rannama.
– Kyseessä on asiakkaillemme kriittinen toiminnallisuus, jolloin palvelun toimivuus ja varmuus ovat avainasemassa, Rannama painottaa.
Myös ostolaskujen käsittely tapahtuu Strålforsin kautta. Käytännössä ostolaskut ohjataan Strålforsin toimesta suoraan Vitec Futursoftin ostoreskontraan. Sekä paperi-, verkko- että sähköpostilaskujen vastaanotto onnistuu ongelmitta.
– Ostoreskontramme avulla on mahdollista käsitellä laskuja helposti ja nopeasti. Voimme myös hyödyntää esikatselua tai laittaa laskut kiertoon hyväksymistä varten, Rannama sanoo.
Futursoftilla on tällä hetkellä reilut pari tuhatta asiakasta ja lähes kymmenen tuhatta käyttäjää. Toiminta kasvaa koko ajan. Myös PostNord Strålforsin on pysyttävä mukana vauhdikkaassa kasvussa.
– On hyvin olennaista, että sekä meidän ohjelmistomme että yhteistyökumppaneidemme palvelut kestävät voimakastakin kasvua ilman viiveitä, Pohjanharju toteaa.
– PostNord Strålfors on onnistunut erinomaisesti tässä yhteistyössä ja laatu on säilynyt koko ajan. Uusien asiakkaiden käyttöönotot sujuvat ongelmitta, mikä mahdollistaa tietenkin meidän asiakkaidemme hyvän asiakaskokemuksen, Rannama iloitsee.
PostNord Strålfors saa Futursoftilta erityistä kiitosta hyvästä ja nopeasta palvelustaan. Asiakkaan toiveita ja tarpeita kuunnellaan tarkalla korvalla ja niiden mukaan ollaan valmiita reagoimaan hyvinkin nopeasti.
– Palvelu on henkilökohtaista ja välittävää. Olemmekin tehneet yhteistyötä jo vuosia ja yhdessä kehittäminen on paitsi helppoa ja luontevaa, niin myös tuloksellista, Rannama kiittelee.
– Menestyvän yhteistyön ja kehittämisen keskiössä on juuri asiakas. Kun me yhdessä työskentelemme sen eteen, että asiakkaamme saavat meiltä paitsi toimivan, läpinäkyvän ja helpon, myös kattavan ja kustannustehokkaan palvelun, emme voi epäonnistua. Meidän tehtävämme on ennen kaikkea auttaa asiakkaitamme menestymään – nyt ja huomenna, Pohjanharju kiteyttää.