TÄMÄN ASIAKASKOKEMUKSEN ON TUOTTANUT PUOLUEETTOMASTI KOKEMUKSIA.FI
Lue lisääKehätiedon tuottama Kilta-jäsenrekisteriratkaisu on monien suomalaisten järjestöjen ja liittojen käyttämä toiminnanohjausjärjestelmä. Järjestelmällä voidaan hallinnoida kaikkia keskeisiä prosesseja aina tapahtumien järjestämisestä laskutukseen. Laskujen lähetyksestä ja esimerkiksi mobiilimaksuista vastaa PostNord Strålfors.
– Kilta-jäsenrekisteriratkaisu on ydintuotteemme. Kyseessä on järjestelmä, joka on tarkoitettu liittojen toiminnanohjausjärjestelmäksi. Kaikki liiton tai järjestön keskeiset prosessit hallinnoidaan yhdellä ja samalla järjestelmällä, kertoo Kehätiedon toimitusjohtaja Jari Sauvonsaari.
Yksi Kehätiedon asiakkaista ja Kilta-jäsenrekisteriratkaisun käyttäjistä on Suomen Metsästäjäliitto. Metsästäjäliitolla on 2 600 jäsenseuraa ja 145 000 jäsentä.
– Palvelemme jäsenseurojamme ja jäseniämme niin jäsenetujen kuin jäsenrekisterin tarjoamien palveluiden kautta, summaa Metsästäjäliiton ICT-päällikkö Petteri Pentti.
– Merkittävimmät tehtävämme ovat toimia edunvalvontatahona jäsenistöllemme ja tietysti tarjota jäsenetuja sekä erilaisia palveluita jäsenseuroillemme. Tällaisia palveluita ovat esimerkiksi IT-palvelut, kuten tämä jäsenrekisteri, Pentti jatkaa.
Kilta-jäsenrekisteri helpottaa järjestöjen ja liittojen arkea monella eri tavalla. Hallinto helpottuu, kun esimerkiksi monet tapahtumien järjestämiseen, laskutukseen ja muihin toimintoihin liittyvät asiat hoituvat suoraan järjestelmän kautta.
– PostNord Strålfors auttaa meitä laskujen tulostuksessa. Heiltä tulee meille paperilaskut, E-laskut ja verkkolaskut yrityksille. He tarjoavat myös mobiilimaksuvaihtoehdot, kuten Mobile Payn ja Siirto-mobiilimaksut, Sauvonsaari sanoo.
– Me olemme erittäin tyytyväisiä tähän yhteistötyöhön. Tämä on selkeyttänyt hyvin paljon jäsenistömme laskutusta ja tarjonnut heille myös monipuolisemmat laskutustavat, Pentti kiittelee.
Kehätieto ja PostNord Strålfors ovat tehneet yhteistyötä vuodesta 2018 alkaen. Sauvonsaaren mukaan voisi sanoa, että kaikki on mennyt alusta lähtien erinomaisesti. Erityistä kiitosta saa Kehätiedon PostNord Strålforsin yhteyshenkilö, jonka kanssa on helppo toimia.
– PostNord Strålforsilla on sellainen hyvä tiimi, joka hoitaa nimenomaan meidän asioitamme. Koemme, että saamme PostNord Strålforsilta vastaukset tarpeisiimme ja myöskin asiakkaidemme esittämiin, välillä hyvin haasteellisiinkin kysymyksiin, Sauvonsaari sanoo.
– Olemme erittäin tyytyväisiä tähän yhteistyöhön. Tämä on selkeyttänyt hyvin paljon jäsenistömme laskutusta ja tarjonnut monipuolisimmat laskutustavat. Kehätieto osaa ottaa erinomaisesti huomioon jäsenseurojemme tarpeet. Heidän asiakaspalvelunsa kautta he ottavat hyvin koppia kehitysehdotuksista, mitä jäsenseuroiltamme tulee, Pentti kiteyttää.