TÄMÄN ASIAKASKOKEMUKSEN ON TUOTTANUT PUOLUEETTOMASTI KOKEMUKSIA.FI
Lue lisääProvad Oy on yritys, joka tarjoaa ratkaisuja nykyaikaiseen ja monikanavaiseen asiakaspalvelutyöhön. Provadin tarjoamat palvelut yhdistävät kaikki asiakaspalvelun eri kanavat yhteen ohjelmaan, mikä nopeuttaa ja helpottaa asiakkaiden kanssa käytävää kommunikointia. Yrityksen pyrkimys on uudistaa asiakaspalvelua teknologialla ja parhailla käytännöillä. Provadin asiakasyrityksen, Call Waves Oy:n, palveluneuvojan mukaan asiakaspalvelutyössä menestyksen avain ovatkin toimivat työvälineet ja kunnossa oleva tekniikka.
Call Waves Solutions Finland Oy on asiakaspalveluyritys, jolla on toimipisteet Varkaudessa, Mikkelissä ja Kuopiossa. Johanna Tervo työskentelee yrityksen palveluneuvojana. Hänen työnkuvaansa kuuluu asiakkaan palveleminen lähinnä puhelimitse, sähköpostitse ja chat-palvelun välityksellä.
– Provadin järjestelmän kautta voin seurata esimerkiksi puheluihin käyttämääni aikaa ja käsiteltyjen sähköpostien määrää. Provadin järjestelmä auttaa minua kehittymään työssäni asiakaspalvelijana, kun kaikkea työtä on helpompi seurata, Tervo sanoo.
“Järjestelmä on todella monipuolinen, ja voimme hoitaa kaiken yhden järjestelmän kautta.”
– Provad toimittaa meille ICC-järjestelmän, jonka kautta hoidamme puhelin- ja sähköpostiliikenteen sekä raportoinnin. Järjestelmä on todella monipuolinen, ja voimme hoitaa kaiken yhden järjestelmän kautta, Tervo kertoo.
ICC eli Intelligent Contact Center on eri asiakaspalvelukanavat ja resurssit yhdistävä järjestelmä, joka esimerkiksi ohjaa asiakaspalvelukontaktit suoraan vapaille asiakaspalvelijoille. Sen tarkoituksena on nopeuttaa ja tehostaa asiakaspalvelua sekä tukea asiakaspalvelijan työtä.
– Järjestelmä on selkeä, ja olemme saaneet sen käyttämiseen perusohjeistuksen. Asiakaspalvelutyössä onkin tärkeää saada lisäohjeistusta ja tukea omaan työhönsä, Tervo korostaa.
Provad lupaa ratkaisujensa tarjoavan apua paitsi asiakaspalvelijan työhön myös esimerkiksi kuluvalvontaan sekä työvuorojen ja koulutusten suunnitteluun. Asiakaspalvelutyön tukemisen ja helpottamisen lisäksi Provad lupaa mahdollistaa saumattomia asiakaskokemuksia.
– Provadin avulla asiakaspalvelun jonot ovat lyhentyneet. Suosittelen Provadia asiakaspalveluyrityksille, jotka haluavat selkeyttä ja nopeutta asiakaspalvelutilanteisiinsa, Tervo vakuuttaa.