kokemuksia.fi
TÄMÄN ASIAKASKOKEMUKSEN ON TUOTTANUT PUOLUEETTOMASTI KOKEMUKSIA.FI
Lue lisääRovaniemeläinen kuljetusliike KooKooKoo on toiminut kuljetusalalla taksi-, tilaus- ja muun kuljetusliikenteen parissa vuodesta 2000 alkaen. Raskone on huoltanut yrityksen pakettiautot, taksit sekä henkilöautot nyt jo noin 16 vuoden ajan, eli aivan yrityksen toiminnan alusta asti. Raskone saa Kai Koivurannalta kiitosta joustavuudestaan sekä ammattitaitoisesta henkilöstöstään.
– Kuljetusliike KooKooKoo on pieni kuljetus- ja taksiliikennealan yritys. Pyöritämme tällä hetkellä taksi- ja tilausliikennettä Rovaniemen keskustassa sekä pientä tavaraliikenteen kuljetustoimintaa, Kai Koivuranta kertoo.
“Palvelua on saanut ja saa maanantaista perjantaihin ja aina iltaan asti.”
KooKooKoo valitsi Rovaniemen Raskoneen omaksi korjaamokseen Mercedes-Benzin merkkihuollon, joustavuuden sekä henkilökunnan ammattitaitoisuuden perusteella. Yrityksellä on tällä hetkellä käytössään useita erilaisia Mercedes-Benzin autoja, joiden kaikista huolto- ja korjaustöistä vastaa Raskone sekä samoissa tiloissa toimiva InCar, joka vastaa vauriokorjauksista.
– Meillä on yhteensä seitsemän autoa ja ”tähtinokkia” kaikki. Mikään muu huoltamo ei tulisi kuuloonkaan, koska merkkihuolto on meidän kohdallamme ehdoton vaatimus, Kai kiteyttää.
– Raskoneella on tehty autoillemme niin pieniä kuin isojakin töitä. Kaikki on toiminut perinteisestä huollosta aina moottoriremonttiin asti. Myös takuunalaiset huollot ja korjaukset sekä osien vaihto pelaa, Kai summaa.
“Henkilöstö on ammattitaitoista aina työnjohdosta asentajiin, unohtamatta toimistopuolen hyvää palvelua.”
16 vuoden yhteistyö Raskoneen kanssa on Kain mukaan sujunut saumattomasti. Niin henkilöautot, taksit kuin pakettiautot saavat hänen mukaansa Raskoneelta täyden palvelun.
– Yhteistyö on sujunut todella hyvin ja olen kokenut, että meillä kaikilla on sama tavoite – tyytyväinen asiakas korjaamolla ja tyytyväinen kuljetuspalvelun käyttäjä tienpäällä. Usein pitkillä taksimatkoilla olenkin miettinyt hyvän yhteistyön saumattomuutta. Palvelua on saanut ja saa maanantaista perjantaihin ja aina iltaan asti. Puhelinpalvelukin pelaa ja viesteihin saa vastaukset, Kai kuvailee.
– Raskoneen joustavuus on meille merkittävin hyöty. Jos joitakin ongelmia tulee akuutisti, niin sisälle pääsee nopeasti. Henkilöstö on ammattitaitoista aina työnjohdosta asentajiin, unohtamatta toimistopuolen hyvää palvelua. Kokonaisuus siis toimii, Kai kiittelee.
– Haluankin kiittää kuluneista vuosista ja hyvästä yhteistyöstä. Tällä linjalla on hyvä jatkaa.