Kokemuksia.fi kertoo puolueettomasti yritysten asiakkaiden palvelukokemukset. Lue lisää.

”Raskoneelta olemme saaneet avun nopeasti”

kokemuksia.fi

TÄMÄN ASIAKASKOKEMUKSEN ON TUOTTANUT PUOLUEETTOMASTI KOKEMUKSIA.FI

Lue lisää

Piiraisen Viherpalvelu on monipuolinen viheralan yritys Kajaanista. Yrityksen käytössä on monenlaisia koneita, kaivureita ja muun muassa 15 pakettiautoa. Ari Stenvall vastaa Viherpalvelun kaluston huoltamisesta ja käyttää Raskoneen palveluja silloin, kun ei itse pysty huolto- ja korjaustöitä tekemään. Toimitusjohtaja Jouko Piiraisen (kuvassa) mukaan yhteistyö helpottaa yrityksen arkea, sillä Raskone pystyy vastaamaan nopeasti Viherpalvelun tarpeisiin.

– Kuljetamme ja asennamme kunttaa eli metsäsiirrännäistä ympäri Suomen. Siksi on tärkeää, että korjauspalvelu on sujuvaa ja nopeaa. Meillä on paljon erilaisia koneita ja autoja. Raskoneelta avun saa nopeasti koneelle kuin koneelle, toimitusjohtaja Jouko Piirainen kertoo.

Ari Stenvall vastaa Piiraisten Viherpalvelun huolto-, kone- ja kunnossapitotöistä.

– Myös tavaran sisäänosto kuuluu tehtäviini. Yksi osa työtäni on kilpailuttaa huollon ja korjaamopalveluiden tarjoukset. Olemme tehneet Raskoneen kanssa yhteistyötä jo vuosia. Se on ollut kilpailutilanteessa edullisin tai aikataulut ovat sopineet parhaiten. Meillä useamman ihmisen työt voivat olla yhden koneen takana, Ari taustoittaa.

Ari lukee Raskoneen eduksi myös sen, että se kykenee monipuolisesti huoltamaan ja korjaamaan erimerkkisiä autoja ja koneita.

– Raskone on korjannut yrityksemme paketti- ja kuorma-autoja, ja kaikki työt on tehty sovitusti. Autoissa on ollut kytkin- ja sähkövikoja. Lisäksi autoihin on tehty heidän kauttaan normaalihuoltoja. Huollot tapahtuvat 3–4 tunnissa. He ovat korjanneet pakettiautoistamme kaikenlaisia vikoja, Ari kertoo.

Asiakas tietää koko ajan, missä mennään

“Tiedän, että siellä on aina sellainen kaveri, joka osaa hommat ratkaista.”

– Kun tarvitsemme Raskoneen palveluja, soitan Moilaselle tai Turuselle ja kysyn, että saavatko he jelpattua meitä. Sitten käymme läpi vaihtoehtoja. Yleensä huollot tapahtuvat hyvin nopeasti, usein puhutaan samasta päivästä, Ari kertoo.

Raskoneen kanssa asioidessa asiakas on tietoinen siitä, mitä autolle huollossa tapahtuu. Arin mukaan Raskoneelle on osattu palkata oikeita tekijöitä.

– Vahvuus ketjulla on siinä, että herrat soittavat asiakkaalle ja kysyvät mielipidettä. Siellä ei tehdä omavaltaisia laskun ylityksiä. Yritys osaa tehdä huollot ja remontit. Tiedän, että siellä on aina sellainen kaveri, joka osaa hommat ratkaista. Hommat tapahtuvat, ja myös piiloviat löytyvät, Ari kiittelee.

Ari kertoo antavansa sekä positiivisen että negatiivisen palautteen suoraan tiskillä.

– Siellä ei ikinä vängätä vastaan. Varaosia on kohtuullisen hyvin varastossa, mutta viime kerralla menin paikalle osien kanssa. Homma sopi heille niinkin. Yhteistyö Raskoneen kanssa on nopeuttanut meidän toimintaamme eikä työhömme ole tullut katkoksia. Merkkiliikkeeseen verrattuna huollot ovat hieman edullisempia. Uskaltaisin suositella muillekin. Raskoneelta olemme saaneet avun nopeasti, Ari tuumaa.

Raskoneen Yölinja ­tarjoaa huoltopalveluja ympäri ­vuorokauden. Tuo esimerkiksi ajoneuvo päivän ­päätteeksi huoltoon, ja voit noutaa sen huollettuna seuraavana aamuna.
Katso yrityksen tiedot

Lähetä viesti

    Saitko hyvää palvelua?
    Kerro se meille.

    Ilmianna yritys, josta sinulla on hyviä kokemuksia

    Kiitos viestistasi!
    Palaamme assian mahdollisimman pian.