kokemuksia.fi
TÄMÄN ASIAKASKOKEMUKSEN ON TUOTTANUT PUOLUEETTOMASTI KOKEMUKSIA.FI
Lue lisääPuhdistusliike R. Jokimäki on käyttänyt Raskoneen palveluita jo pitkään. Uuden Yölinja-palvelun ansiosta yrityksen kalusto pysyy päivät tuottavassa työssä. Jokimäki on ollut tyytyväinen Yölinjan toimintaan.
Puhdistusliike R. Jokimäki on toiminut Kouvolan alueella jo vuodesta 1963. Jokimäen palveluksessa lähes 26 vuotta työskennellyt Satu Kytö kertoo yrityksen toiminnasta ja Raskoneen kanssa tehtävästä yhteistyöstä.
– Meillä on täällä yhteensä kuusi autoa, joista kolme on jätepakkareita. Raskoneen kanssa on ollut yhteistyötä aina, koska he huoltavat täällä meidän jätepakkarit, Satu kertoo.
– Minun tehtäväni on muiden toimistotöiden lisäksi ottaa vastaan tilaukset ja organisoida ne oikeille työntekijöille. Yhteensä meillä on täällä yhdeksän kuskia tällä hetkellä. Työni Jokimäellä on itsenäistä ja työkaverit mahtavia!
“Sovituista ajoista ei saa myöhästyä, joten meillä autot ehtivät levätä ainoastaan öisin.”
Jokimäki vastaa Kymenlaakso Jätteen urakasta, jossa yrityksen vastuulla on Kuusankosken, Jaalan ja Iitin yksityisten omakotitalojen ja taloyhtiöiden jätehuolto. Vuoroja ajetaan arkisin jatkuvasti, aina aamukuudesta iltakymmeneen.
– Sovituista ajoista ei saa myöhästyä, joten meillä autot ehtivät levätä ainoastaan öisin. Tämän takia Yölinja on ihan ehdoton. Kun auto huolletaan yöllä, ei tule myöskään turhia työajan menetyksiä.
“Kerrankin auto hajosi illalla kello kahdeksan. Soitettiin Raskoneelle ja he järjestivät hinauksen, korjasivat auton yön aikana ja auto oli jälleen aamulla ajossa.”
Yölinjan palveluihin Satu ja Jokimäen väki ovat olleet tyytyväisiä. Viat ovat tulleet aina kerralla korjatuiksi ja apua on saatu nopealla aikataululla myös hätätilanteissa. Erityisesti Satu mieleen on jäänyt tapaus, jossa auto hajosi kesken ajon myöhään illalla.
– Kerrankin auto hajosi illalla kello kahdeksan. Soitettiin Raskoneelle ja he järjestivät hinauksen, korjasivat auton yön aikana ja auto oli jälleen aamulla ajossa. Ei asiat tämän paremmin voisi toimia, Satu kehuu.
– Palveluasenne on kunnossa ja viat ovat aina tulleet kerralla kuntoon, Satu toteaa lopuksi.