TÄMÄN ASIAKASKOKEMUKSEN ON TUOTTANUT PUOLUEETTOMASTI KOKEMUKSIA.FI
Lue lisääVuosaaren Aurinkolahdessa sijaitseva Asunto Oy Helsingin Valkama on ollut Realia Isännöinnin asiakkaana vuodesta 2017 lähtien. Yhteistyön merkittävimmäksi tekijäksi on noussut Realia Isännöinnin kyky vastata haasteisiin ja asiakkaansa tarpeisiin.
Asunto-osakeyhtiössä on kolme rappua ja 42 huoneistoa. Taloyhtiön hallituksen puheenjohtaja Harri Salminen toteaa, että isännöintipalveluja ostettaessa laatu kannattaa asettaa hinnan edelle.
– Asuntohan on suurimmalle osalle ihmisistä käytännössä se koko elämän kallein investointi. Isännöitsijä on erittäin tärkeässä roolissa siinä, että omaisuuden arvo säilyy ja asuminen on viihtyisää.
Selkeimmäksi hyödyksi Realian Isännöinnin asiakkuudessa on osoittautunut yrityksen koko: ohjelmistoja on kehitetty pitkään asiakkaan tarpeet huomioiden, ja yllättävissä tilanteissa henkilöstöresurssia on aina saatavilla.
– Kun on riittävän iso yritys ja riittävän isot muskelit, pystyy pitämään yllä sellaista palvelutasoa, joka heijastuu kaikkeen tekemiseen. Myös Realian käyttämät järjestelmät on rakennettu pitkällä aikajänteellä. Tällaiset asiat antavat meille turvaa ja takuuta siitä, että yhteistyö toimii myös jatkossa, Salminen kertoo.
“Jos Realia Isännöintiä ajattelee yrityksenä, niin kyllä minulle ensimmäisenä tulee mieleen, että se on ammattitaitoinen ja hyvin organisoitu ryhmä.”
Positiivisen asiakaskokemuksen myötä Realia Isännöinnin palveluja voi huoletta suositella muillekin taloyhtiöille.
– Jos Realia Isännöintiä ajattelee yrityksenä, niin kyllä minulle ensimmäisenä tulee mieleen, että se on ammattitaitoinen ja hyvin organisoitu ryhmä, Salminen toteaa.
– Olemme löytäneet sellaiset työ- ja kommunikointitavat, joilla asiat saadaan eteenpäin. Olen ollut tosi tyytyväinen ja voin ihan huoletta suositella Realia Isännöintiä, hän päättää.