TÄMÄN ASIAKASKOKEMUKSEN ON TUOTTANUT PUOLUEETTOMASTI KOKEMUKSIA.FI
Lue lisääJuha Antinoja toimii Hartwallin asiakasmarkkinointisuunnittelijana. Hänen työnkuvaansa kuuluu yhteistyö yrityksen myyntiedustajien kanssa. Pitkän uran yrityksessä tehnyt Antinoja kokee, että Salesframe Oy:n tarjoamat myyntityökalut helpottavat ja rytmittävät myyntiedustajien työtä.
Hartwallin myyntiedustajan työtahti on kova, ja myyntikäyntejä on viidestä kuuteen päivässä. Salesframen pyrkimys on helpottaa myyntityötä niin, että varsinaiseen myyntiin riittää enemmän aikaa.
– Mikäpä on sen helpompaa kuin käyttää Salesframen tapaista palvelua, jossa kaikki kulkee mukana kätevästi tabletilla tai pc:llä. Miksei jopa puhelimella, Antinoja selventää.
– Myyntiedustaja voi myyntikäynnin aikana tai sitä ennen rakentaa myyntiesityksen, jonka käy asiakkaan kanssa läpi. Esityksen voi lähettää asiakkaalle sähköpostilinkkinä, jolloin se toimii ikään kuin muistilistana siitä, mitä on sovittu, Antinoja kertoo.
“Olisi voinut kuvitella, että käyttömäärä lähtisi alkuinnostuksen jälkeen hiipumaan. Niin ei kuitenkaan ole käynyt.”
Myyntityökalujen on tarkoitus minimoida valmistautumiseen käytettyä aikaa ja sitä kautta helpottaa myyntityön tekemistä. Hartwallilla odotukset ennen niiden käyttöönottoa olivat kovat. Antinoja sanoo seuranneensa dataa liittyen käyttömääriin ja sen kehittymiseen.
– Olisi voinut kuvitella, että käyttömäärä lähtisi alkuinnostuksen jälkeen hiipumaan. Niin ei kuitenkaan ole käynyt, Antinoja sanoo.
Hartwallilla myös vanhemmat työntekijät ovat ottaneet Salesframen aktiiviseen käyttöönsä. Tämä kertoo siitä, että järjestelmä todella vähentää työmäärää ja helpottaa työntekoa, kuten sen on tarkoituskin.
– Salesframen käyttö ei ole minkäänlainen ikäkysymys. Se on kyllä niin helppokäyttöinen! Antinoja kiittää.