TÄMÄN ASIAKASKOKEMUKSEN ON TUOTTANUT PUOLUEETTOMASTI KOKEMUKSIA.FI
Lue lisääOma Säästöpankki haluaa olla asiakkailleen lähellä ja läsnä – niin fyysisesti kuin digitaalisesti. Sinisen Meteoriitin kanssa yhteistyössä rakennettu uusi intra tukee tätä tavoitetta parantamalla niin sisäistä viestintää kuin asiakaspalvelua.
OmaSp palvelee ympäri Suomen 32 konttorissa ja digitaalisten palvelukanavien kautta 140 000 henkilö- ja yritysasiakasta noin 300 asiantuntijan voimin.
– Täällä Lappeenrannassa meillä on tietysti konttorityöntekijöitä. Heidän lisäkseen täällä on liiketoiminnan tukitoimintoja sekä asiakaspalvelu, joka palvelee asiakkaita valtakunnallisesti, kertoo Online-palveluiden asiantuntija Miika Jaako.
Jaakon vastuulle kuuluvat muun muassa OmaSp:n digitaaliset kehityshankkeet ja pankin infra.
– Jotta voimme olla asiakastamme lähellä ja läsnä, on tuottamiemme palveluiden oltava yhtä laadukkaita niin fyysisesti kuin digitaalisesti, Jaako painottaa.
Sininen Meteoriitti toteutti OmaSp:lle uuden infran sisäisen viestinnän parantamiseksi. Yhteistyö Sinisen Meteoriitin kanssa alkoi alun perin toisen projektin parissa.
– Kyseisen projektin yhteydessä huomasimme Sinisen Meteoriitin osaamisen. Samoissa keskusteluissa tuli ilmi, että koska käytämme Microsoft Office 365 -alustaa, olisi Sinisen Meteoriitin tarjoama intraratkaisu meille juuri sopiva, Jaako muistelee.
– Meidän rooliksi jäi luonnollisesti itse sisällön tuottaminen. Kerroimme intran alustan osalta vain, mitä haluamme ja miten toivomme, että intra toimitetaan. Siitä eteenpäin Sininen Meteoriitti hoiti homman kunnolla, Jaako kiittelee.
Uusi, toimiva intra näkyy Jaakon mukaan parhaiten sisäisen viestinnän parantumisena ja erilaisten asiakastilanteiden sujuvoitumisena.
– Kaikki meillä oleva tieto on nyt asiantuntijoidemme nähtävillä selkeästi ja yksinkertaisesti eri tilanteissa, Jaako sanoo.
– Yksi hyöty on myös se, että sisällöntuottajamme pystyvät tuottamaan sisältöä intraan nyt huomattavasti ketterämmin kuin aikaisemmin, Jaako summaa.